Happy New Year everyone! Cijfers + terugblik op 2012


Wanneer jullie dit lezen, is het nieuwe jaar begonnen, jeey! Bij deze wens ik jullie een heel gelukkig nieuwjaar en hopelijk komen al je wensen en dromen dit jaar uit! Ik heb het al meerdere keren gezegd, maar wauw, wat is 2012 snel voorbij gegaan. In dit artikel gaan we weer even terug het jaar in en ook kijken we natuurlijk vooruit, naar 2013.

Ik begin met een paar leuke cijfers. Dit deed ik vorig jaar ook, en dat beviel me eigenlijk wel goed. Misschien wel even leuk om te zien, hoeveel pageviews IHBF tot nu toe heeft, via welke zoekwoorden op Google mensen op mijn blog komen, en waar mijn bezoekers het meest vandaan komen. Kijk maar mee!


Ik vond het zelf wel leuk om alles even op een rijtje te zien, zo zie je toch hoeveel IHBF is veranderd in één jaar.

Dan nu een terugblik op het afgelopen jaar. Dit jaar heb ik veel leuke dingen meegemaakt die ik even op een rijtje zet:


The Hunger Games
Oh my, wat ben ik dit jaar verslaafd geraakt aan The Hunger Games! Begin 2012 (in maart) kwam de film van het eerste boek uit, en toen had ik nog geen één boek gelezen. Mijn zusje was al wel bezig en aangezien die er toen al fan van was, gingen we wel naar de bioscoop. En aah, het is zo'n leuke film! 'Hij' is inmiddels al uit op DVD en wij hebben 'm natuurlijk ook al. Ik ben nu ook nog druk bezig met de boeken, dus ik kan niet wachten op volgend jaar, wanneer de tweede film uitkomt. En deel drie komt ook al een en twee jaren erna! (in 2014 en 2015, in twee delen). I can't waittt!   



iPod
Misschien niet een hoogtepunt, maar sinds april heb ik een iPod en daar ben ik nog steeds zo blij mee! Dit gaat zoveel gemakkelijker. Zo kun je sneller e-mailtjes beantwoorden, kijken op IHBF of er nieuwe reactie's zijn, een kijkje nemen op Twitter of mooie foto's maken met Instagram. Ik kan niet meer zonder!




Meeten met bloggers
In mei heb ik voor de eerste keer met bloggers gemeet in Den Bosch, en dat was zo leuk! Daarna heb ik Jessy en Romy ook nog twee keer gemeet in Groningen. Het is zo fijn om met mensen te spreken die de dezelfde hobby als jou hebben: bloggen! Het was ook iedere keer heel gezellig en ik hoop in 2013 ook nog een paar keer met bloggers te meeten...



Vakantie in Parijs
Oh my, toen we in de zomervakantie naar Parijs gingen was ik zo blij! Parijs was gewoon geweldig en al die plaatjes die ik allemaal al had gezien op Weheartit, heb ik ook gewoon allemaal in het echt gezien. Heel erg leuk, i want back!


Blog
Als laatste hoogtepunt, en natuurlijk niet te vergeten: mijn blog! En jullie natuurlijk niet te vergeten, die dit mogelijk maken voor mij. Alle reactie's, volgers enzovoort zijn heel dankbaar voor mij, zonder zou deze blog niet bestaan. Het is als een kerstboom zonder ballen, Nieuwjaar zonder vuurwerk enzovoort haha. But I love you all. <3



Ik heb niet veel voornemens, maar een voornemen die ik wel heel belangrijk vind, is vaker posten. Normaal ging dat altijd heel goed, maar de laatste tijd zit ik een beetje in een dipje ofzo, en weet ik niet wat ik moet posten of heb ik er geen tijd voor in verband met school. Ik probeer dus echt vaker te posten, ik doe mijn best! Dan weten jullie dat ;)

Dus nu het einde van dit artikel, ik wens jullie nogmaals een heel gelukkig Nieuwjaar! Hopelijk gebeurt er dit jaar niet ergs en kun je er weer lekker van genieten met leuke dingen. En nu we het over leuke dingen hebben, ik heb nog een leuk filmpje voor jullie waar je 2012 helemaal mee kunt afsluiten: de grootste fails van 2012! Hahaha, je gaat je rot lachen!



Steken jullie ook vuurwerk af en wat gaan jullie vandaag, op Nieuwjaarsdag doen?  


Lots of Love, 
Myrthe