Outfit | Beachy winter

Daar is ie' dan: mijn allereerste outfit van 2015! Afgelopen week wilde ik graag outfit foto's maken en toen besefte ik me dat ik die nog nooit bij het strand had gemaakt. Dat terwijl het strand op 750 meter afstand ligt van mijn huis - ja, dat heb ik opgezocht op Google Maps, haha. Het weer was heel mysterieus, het was erg donker en grauw maar toen ik de foto's ging maken, scheen de zon ineens heel fel. Deze weersomstandigheden leverden naar mijn mening bijzondere foto's op, weer eens wat anders dan normaal.


De outfit is niet super speciaal, maar ik vind 'm wel leuk en ik voel me er fijn in. Ik hou echt van mijn spijkerblouse van de Primark. Ik combineerde de blouse met een nepleren legging en simpele zwarte schoenen. Verder droeg ik deze lichte winterjas, deze leende ik van mijn tweelingzusje. Wat is dat toch handig als je dezelfde maat hebt ;)

blouse primark
jas new yorker
broek primark
schoenen primark
lipstick essence 'blush my lips'

Wat vind jij van mijn jas? En van de mysterieuze foto's?