New month, new outfits

Een nieuwe maand betekent nieuwe outfits! Ik vind het altijd leuk om elke maand nieuwe outfit inspiratie op te doen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie: er is niets leukers dan anderen te inspireren! Ik maakte vier outfit setjes met items die ik zelf erg leuk vind en helemaal geschikt voor deze maand. Want ook temperaturen onder nul moeten je niet weerhouden om er niet stylish uit te zien!


Deze eerste outfit is simpel, maar ook stoer. En dat zijn nu juist de dingen waar ik van houd! Vooral in combinatie met elkaar. Zo'n grijs shirt met van die 'vlekjes' erop vind ik de laatste tijd zo leuk. Zo'n T-shirt kun je overal wel bij combineren. Een spijkerjasje erover en een dikke tubesjaal maken de bovenkant compleet. Bij deze outfit kun je natuurlijk ook voor een normale zwarte broek gaan, maar om de outfit wat specialer te maken kun je ook kiezen voor deze toffe leren broek. Stoere (chelsea) laarsjes eronder en je bent klaar! Deze bruine van Dr. Martens vind ik heel erg tof. 

Alweer zo'n stoere, maar simpele outfit. Destroyed jeans waren vorig jaar al in, maar ook dit jaar komen ze weer terug. Ik heb het zelf niet zo snel koud als ik zo'n broek draag in de winter (heel eerlijk, ik merk nauwelijks een verschil met andere broeken), maar mocht je hier niet van houden, dan kun je natuurlijk altijd een broek zonder scheuren aan doen. Een warme en lange vest is perfect voor in de winter, dus dit item kon niet missen in deze outfit. Verder weer de perfecte grijze T-shirt, waarvan de kleur weer terugkomt in de leuke muts. Om de outfit iets meer classy te maken, heb ik deze zwarte laarzen er bij gedaan.

Een wat meer nettere outfit als de twee outfits hiervoor, is outfit drie. Ik vind de combinatie van donkerrode (tot paarse) lipstick met streepjes en leer echt geweldig, dus dan snap je vast wel waarom ik voor deze outfit ben gegaan. Ikzelf zou wel voor een ander paar laarzen gaan, want ik zou nooit op zulke hoge hakken kunnen lopen. Verder vind ik 'm geweldig!

Last but not least, de vierde outfit! Deze bevat veel lichte creamy kleuren, maar ook weer hele donkere kleuren. Het tegenovergestelde van deze kleuren vind ik een erg tof effect geven. Ik vind de lange jas echt geweldig!

Welke outfit zou jij zo aandoen? En wat is jouw musthave kleding item voor in de winter?