Nieuwe film: Razend

Vandaag wil ik jullie de nieuwste film van Carry Slee met jullie delen: Razend. Deze film kun je vanaf donderdag (13 oktober) bewonderen in de bioscoop, en hij lijkt me zelf erg leuk. Ik heb er ook al veel positiefs over gelezen/gezien, dus des te meer reden om er ook heen te gaan. En dat ga ik ook doen ook! Maandag ga ik er met een paar vriendinnen heen, en ik zal je zeggen: ik heb er superveel zin in! Waarom? Lees dan even verder waar film over gaat...


Foto's bron razenddefilm.nl

De hoofdrolspeelster is een meisje, namelijk Roosmarijn (zie foto's hierboven). Roosmarijn heeft een lief en zachtaardig karakter en en is verlief op Sven. Sven wil later films maken, wat haar wel goed uit komt, omdat Roosmarijn later actrice wil worden. Verder vind ze het erg vervelend dat haar wiskundeleraar Bob soms iets te dicht bij haar in de buurt komt...


Foto's bron razenddefilm.nl 

Ook Sven heeft een hoofdrol in de film. Sven is sportieve, maar ook zachtaardige jongen die later regisseur wil worden. Hij is verliefd op Roosmarijn, maar hij is veel te verlegen om dat tegen haar te zeggen. De vader van Sven slaat Sven, wat het allemaal nog moeilijker maakt. Sven doet aan zwemmen (net zoals zijn broer), maar dat moet hij opgeven door de blauwe plekken die hij overhoudt aan de slapartijen van zijn vader. Verder doet Sven ook nog aan freerunnen met een paar vrienden.    

Kortom:

De vijftienjarige Sven wil regisseur worden en is al volop bezig met filmen. Hij filmt vooral zijn vrienden die aan free running doen en zet de filmpjes dan op Youtube. Hij vraagt Roosmarijn om mee te werken aan zijn eerste speelfilm. Zij mag echter niet te weten komen dat hij thuis af en toe een pak rammel krijgt. Het lukt hem zijn blauwe plekken voor iedereen verborgen te houden, maar als het te erg wordt duikt hij bij zijn oma onder. Daardoor mist hij zijn verjaardag. Roosmarijn, die zo haar eigen problemen heeft, denkt dat hij haar niet meer leuk vindt en ook zijn vrienden zijn boos op hem. Hij besluit om voor eens en voor altijd met zijn vader af te rekenen, totdat hij ontdekt waarom zijn vader zulke lossen handen heeft. Bron: film1.nl

Oh, en voordat ik het vergeet: vergeet ook niet om even de trailer te bekijken! Zie hieronder het filmpje.




Zoals ik al zei heb ik heel erg veel zin om naar de bios te gaan om Razend te kijken. En jullie? Lijkt jullie Razend een leuke film en ga je er misschien ook wel heen net zoals ik? Of lijkt het je totaal geen leuke film, en bekijk je liever iets anders? Laat het me weten via de comments, ik ben erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.

11 opmerkingen:

  1. Ik heb de filmeditie pas nog gelezen, ik MOET echt naar die film. Alle Carry Slee-films zijn super!
    leuke post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben echt benieuwd naar de film!
    tot nu toe heb ik ze allemaal gezien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil heel graag naar deze film :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil deze film ook heel graag zien! Lijkt me erg mooi!
    xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet me er een goede film uit, maar hier spelen ze hem niet ;s
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Chloe

    Wat jammer zeg! Dit had ik met Monte Carlo.. Dan maar voor de DVD gaan (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er nog een redelijke film uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De film lijkt mij echt leuk! Ben benieuwd. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben er heen geweest, ik ga er denk ik nog een X heen ahah. Ik vond het een zielige maar ook wel meelevende film.

    BeantwoordenVerwijderen