Mijn favoriete kettingen van het moment

In dit artikel wil ik mijn favoriete kettingen van het moment met jullie delen. Je moet weten dat ik gek ben op kettingen en er eigenlijk áltijd wel eentje om heb. Ik heb veel 'vintage' kettingen, die dus goud zijn en lijken alsof ze al langer bestaan dan in werkelijkheid. Deze kettingen vind ik erg mooi, want ik heb het idee dat ze mijn outfit dan helemaal af maken. Ik laat de kettingen zien in willekeurige volgorde, want ik heb niet echt een ketting die ik het allermooiste vind en welke wat minder, dus dan weet je dat even... Enjoy!


Deze uilenketting zag je ook al eerder (hier en hier) en heb ik gewonnen op Girls Make Fashion. Deze ketting komt van Topvintage en ik ben er nog steeds erg blij mee. Het laatste halfjaar ben ik sowieso helemaal weg van alles met uilen, maar daar kom ik later nog op.

Een ketting die zelf erg tof vind, maar de laatste tijd niet zo vaak draag is deze. Het is een heel schattige ketting met een strikje eraan, maar omdat ie aan een kant kapot is, draag ik 'm dus de laatste tijd niet vaak. Maar omdat ik 'm wel erg leuk vind en m'n vader 'm ook weer kan maken, zet ik 'm er gewoon bij. Hij komt trouwens van Bubba With Glasses, een heel leuke webshop met sieraden voor weinig geld.

Deze ketting komt ook van Bubba With Glasses. Hij lijkt erg dur, maar volgens mij was deze ketting rond de €4, dus dat valt heel erg mee. Deze olifant vind ik echt supercute, door het gouden lijfje en de de blauwe glitters. Zo leuk!

Deze  microfoon ketting is erg kort, maar daardoor niet minder leuk. Ik vind de glitters die op de microfoon zitten vooral erg leuk, als de zon er op schijnt glinstert dat erg mooi, echt prachtig is dat! Deze komt van de New Yorker, waar ze ook erg leuke sieraden verkopen.

Toen ik zag dat Mardy Make Up Shop deze nerdbril verkocht, zette ik 'm gelijk in mijn winkelmandje en besloot even later (samen met nog wat leuke spulletjes) 'm te bestellen. Ik vind 'm echt super, ook weer zo'n schattige ketting! Wat wel jammer is, is dat hier het zelfde mee is gebeurd als met mijn strikje-ketting (nummer 2). Deze zit wel vast, maar zodra j 'm omdoet gaat ie gelijk weer los, heel raar! Maar toch wilde ik 'm even met jullie delen.

Deze ketting heb ik al erg lang en ooit een keer gekocht bij de H&M. Het is een sleutelketting die op dat moment erg in was (toen ik  'm kocht).  In het hartje zit een leuk patroontje en ook kan dat hartje open. Ik heb er niks in, omdat er ook eigenlijk niets in past. Maar als ik er wat in zou doen, ben ik ook bang dat kwijt  te raken, dusja. Ik draag deze nog steeds erg veel, want hij past gewoon overal wel bij.

Last but not least mijn nieuwste aanwinst, mijn tweede uilenketting! Ik zei al dat ik gek was op uilensieraden, dus deze kon er ook nog wel bij. Ik heb 'm gekocht bij de H&M voor €7,95. Normaal vind ik dit best duur voor een ketting (zeker bij de H&M), maar omdat ik 'm zo schattig vond heb ik 'm toch gekocht. De ogen en het buikje zijn beide van nepdiamant gemaakt, ook zo leuk. De blik waarmee het uiltje je aankijkt, so cute!

En dit waren ze al, mijn favoriete kettingen van het moment. Ik hoop dat jullie zo'n artikel leuk vinden om te lezen, want ik vind het ook wel erg leuk om te maken. Als ik dit vaker moet doen, laat dan zeker een reactie achter! Wat ik nog graag wil is een snorrenketting (of ring), deze vind ik ook erg leuk. Als iemand een goede winkel/webshop weet waar je dit kunt kopen (voor niet al te veel geld) zou je dat dan willen zeggen bij de comments? Alvast bedankt!

Ben jij ook gek op kettingen als ik of ben jij meer van andere sieraden (zoja welke)? En welke kettingen draag jij de laatste tijd erg veel?

Liefs, Myrthe.