30 Days Challenge #2: Things that make me happy

Vandaag dag 2 van de 30 Days Challenge. Dit doe ik om de 2 - 3 dagen, omdat het anders zo eentonig (lees; saai) wordt hier, op IHBF. Vandaag moet ik dingen opnoemen die me blij maken. Eigenlijk heb ik dit een tijdje geleden al gedaan in een tag (namelijk de tag: What makes me happy?) maar in die tag werden vragen gesteld die je dan moest beantwoorden, dus dan is dit wel weer iets anders. In ieder geval, wat maakt mij blij? Hmmm, dat zijn heel veel dingen. Ik laat hieronder 5 dingen zien (na moeilijk kiezen!).

#1 Weheartit. Naar mooie/schattige inspiratiefoto's kijken op Weheartit waar je spontaan van gaat lachen. Hier kan ik zo blij van worden! Bewerkte foto's of niet, ze zijn allemaal so cute.


#2 Jullie. Waar ik ook erg blij van kan worden, zijn al mijn lieve volgers en reactie's. Als ik allemaal leuke reactie's zie op een artikel word ik altijd erg blij, gewoon omdat dat altijd fijn is om te horen. Ook van nieuwe volgers word ik blij, dat betekent dat jullie mijn blog leuk vinden en dat doet me altijd goed. 

#3 Glee. Morgen begint seizoen 3 van Glee, en hier heb ik zoveel zin in! Glee is een serie die over een groep kinderen (die op de middelbare school zitten) gaat die van zingen en dansen houden. Deze groep noemt zichzelf de 'Glee Cast'. Er worden liedjes gecoverd, maar ook zing de Glee Cast eigen liedjes. Van elk liedje dat de Glee Cast zingt word ik weer blij, want de kinderen zingen met zoveel gevoel en emotie, dat is gewoon prachtig! Naast de liedjes vind ik de serie ook gewoon erg leuk om te zien, het is echt een van mijn favoriete tvprogramma's. 


#4 Nagels lakken. Iedere keer als ik mijn nagels lak, word ik ook weer blij. Dit is vooral zo als ik nail-art maak, want dit is toch iedere keer weer leuk om te doen. Maar ook blijft het een uitdaging, of het me lukt of niet. Maar ook als ik bijv. een mooi kleurtje op mijn nagels heb, kan ik er urenlang (dat is dan misschien een beetje overdreven, maar wel lang) naar kijken. Vooral als ik op school zit in een saaie les, houdt dat me wel bezig (haha).

#5 Mooi weer. Als het mooi weer is buiten, loop ik ook gemakkelijk met een glimlach op m'n gezicht buiten. Dit is vooral in de lente/zomer, als het zonnetje schijnt en er geen wolk is te zien. Maar dit kan ook in de herfst/winter zijn, als de bladeren van de bomen zijn gevallen (want dat ziet er altijd zo mooi uit). Maar ook in de winter, als de sneeuw is gevallen bijvoorbeeld.


Dit waren dus 5 dingen waar ik blij van wordt. Zoals ik ook al zei zijn dit er nog veel meer, maar anders zou dit artikel veel te lang worden, vandaar. :P

Ik ben erg benieuwd naar dingen die jullie blij maken. Laat je reactie achter bij de comments!

Liefs, Myrthe.