Nieuwe lay-out: wat vinden jullie er van?

Sinds eergisteren staat er een nieuwe lay-out op I heart Beauty and Fashion! Ik werd een beetje zat van de vorige, vandaar. Voordat ik begon had ik niets in gedachten, ik begon gewoon en ik ben op mijn gevoel afgegaan. En dit is dan het resultaat!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van het resultaat vinden. Ik vind 'm in ieder geval erg mooi. Eerst had ik schattige bloemetjes als achtergrond, dezelfde bloemetjes die ook in de header verwerkt zaten. Dit vond ik een beetje druk lijken, en eigenlijk was dit ook overbodig (dat er in de header en achtergrond dezelfde bloemetjes zaten). Nu heb ik andere bloemetjes in de header gedaan (die ik ook een stuk mooier vind dan eerst) en met als achtergrond hout, waardoor de lay-out weer wat rustiger lijkt.

Het lettertype wat ik nou heb gebruikt stond gewoon op mijn computer, eerder gebruikte ik hier Picnik voor, maar stiekem vind ik dit lettertype ook veel mooier! Het hartje heb ik wel terug laten komen, want dat vind ik toch best leuk lijken. In het hartje heb ik een collage gedaan (die ik overigens ook zelf heb gemaakt) waar je beauty en fashion, maar ook lifestyle in ziet terugkomen.

Ik denk dat het nu wel duidelijk is wat ik van deze nieuwe lay-out vind, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening. Laat dus je mening achter bij de comments, want ik ben nu wel erg beniewd wat jullie er van vinden! Kritiekpuntjes mogen natuurlijk ook, maar hou het wel netjes.

Liefs, Myrthe.