Lifestyle; vanavond weer Glee!

Aaah, ik ben zo excited dat Glee vanaf vandaag weer op tv komt, dat ik het ook even met jullie wil delen! Vanavond om 20:30 op RTL5 (in Nederland) starten namelijk de afleveringen van seizoen 3. Ik volg Glee al vanaf seizoen 1 met veel plezier, de afleveringen zijn zo leuk en ik word ook iedere keer weer vrolijk als de Glee Cast een liedje gaat zingen. In dit artikel wat voorproefjes (filmpjes) van seizoen 3.



Promo Glee Seizoen 3, aflevering 1

 


 Promo van seizoen 3

 


Santana - Sneak Peek 'I Kissed A Girl'



Glee Cast - I Kissed A Girl
 


Wat Glee liedjes van seizoen 3

Ik kon niet heel veel filmpjes vinden over het nieuwe seizoen, maar deze filmpjes hierboven vind ik toch best leuk om te zien. Waar ik vooral erg van schrok, was Quinn (Dianna Agron) die een heel ander kapsel heeft en meer een soort 'gothic' stijl hebt gekregen. Ook is ze niet meer het lieve meisje zoals eerst, dat is ook goed te zien. 

Volg jij Glee ook en wat vind je ervan dat vanavond seizoen 3 weer begint? En wat vind jij van de voorproefjes van seizoen 3?

Liefs, Myrthe.