Beauty: Hoe overleef ik verzorgingsspullen bij Etos!

Weten jullie al dat Etos sinds kort verzorgingsproducten bij Etos verkoopt van Hoe Overleef Ik? Laatst schreef ik ook al over de nieuwe serie van Hoe Overleef Ik, maar nu zijn er dus ook verzorgingsproducten (iets wat ik als beautyliefhebber helemaal geweldig vind!). In dit artikel laat ik jullie kennis maken met de producten.

Even als eerst;Alle verzorgingsproducten uit de Etos Hoe overleef ik…-verzorgingslijn bestaan voor 95% uit grondstoffen die een natuurlijke oorsprong hebben. De producten zijn hypo-allergeen en op een verantwoorde wijze geproduceerd. Bron; officiĆ«le Hoe overleef ik site.

Dit zijn de beautyproducten, aren't they cute? Alleen de verpakking vind ik al heel schattig, zo leuk gedaan! Ik heb zelf nog geen product uitgeprobeert (i.v.m. met mijn no-buy heb ik niets gekocht), maar aaah, wat zou ik dat graag willen doen! Dit zijn de prijzen: Anti-Klit spray: €3,49, douche-gel: €3,49, shampoo: €3,49 Facewash: €4,49, badschuim: €3,49 en bodylotion: €3,49. Zoals je ziet zijn de prijzen ook best laag, ik heb het er in ieder geval wel voor over. Vooral de facewash en bodylotion spreken me erg aan, deze koop ik zeker als die van mij op zijn.

 In de collectie zitten ook nog wat andere items, zoals deze twee toilettassen hierboven. De bovenste is wat kleiner dan de onderste, deze kun je bijv. gebruiken als make-uptasje en meenemen naar school. De onderste toilettas is erg handig om mee te nemen op vakantie of als je ergens gaat logeren. Er zit dan ook verschil in de prijzen; voor het make-uptasje leg je €4,99 neer en voor de (grote) toillettas maar liefst €8,99. Valt ook nog wel mee toch?

En dit zijn de rest van de producten. Bij 1 zie je een spiegeltje (want die mag natuurlijk ook niet missen in deze collectie) in twee verschillende kleuren; welke kleur je maar leuk vind! Prijs: €3,49. Bij 2 zie je een schattige borstel met ook leuke opdruk. Zeg nou eerlijk, die wil je toch alleen al hebben om de buitenkant? Prijs: €2,99. En bij 3 zie je een nagelsetje, met wat handige producten dus voor je nagels. Deze zou ik ook alleen al willen hebben omdat ie zo leuk staat op je bureau, haha. Prijs: €2,99

Deze verzorgingsproducten van Hoe Overleef Ik zijn vanaf 14 november (al best lang en ik wist het helemaal niet, Myrthe toch!) verkrijgbaar bij de Etos.

Vinden jullie deze nieuwe verzorgingsproducten van Hoe Overleef Ik ook zo leuk en schattig als dat ik ze vind? En zou jij er wel iets van willen hebben?

Liefs, Myrthe.