Lifestyle: Leuke reactie's

Genieten jullie ook altijd van die leuke reactie's op je blog? Nou, ik wel. Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat iemand anders ergens van vind (hun mening),  ookal is dit misschien een keer wat minder dan de mijne. Ook word ik altijd blij van complimentjes, dat vind ik altijd zo leuk! Daarom heb ik iets nieuws bedacht; in de eens zoveel tijd (ik denk 1 keer in de maand/1 keer in de 2 maanden) komt er een artikel online me daarin erg leuke (of grappige) reactie's. Kijk maar mee!

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien, ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken. Hopelijk staat jouw reactie er tussen, zoniet? Misschien de volgende keer, want ik kan ze natuurlijk niet allemaal plaatsen. Wat ik nog wel even wil zeggen, is dat er nog veel meer leuke reactie's zijn die worden geschreven op mijn blog, maar zoals ik al zei kan ik niet alle reactie's hier bij zetten. Als jouw reactie hier dus niet tussen staat, betekent dat niet dat ik jouw reactie's niet leuk vind. Intengendeel, ik word er altijd superblij van! :)

Wat vinden jullie van zo'n 'artikel'? En staat jouw reactie ertussen?

Liefs, Myrthe.