30 Days Challenge #3: 5 random songs

Vandaag, op de derde dag van de 30 days challenge moet ik 5 random songs aan jullie laten horen. Eigenlijk is het de bedoeling dat je dan met je Ipod op shuffle klikt en dat er dan liedjes uitkomen en dat je die hier dan moet neerzetten. Maar omdat ik geen Ipod heb, zet ik hieronder gewoon 5 nummers neer die ik de laatste tijd erg veel luister. Dus dan weten jullie dat even, haha. Ik probeer wat liedjes uit te kiezen die ik laatst nog niet heb laten zijn in mijn artikel over mijn favoriete muziek van het moment.





Bruno Mars - It Will Rain
Dit liedje van Bruno Mars is de cover song van Twilight Saga: Breaking Dawn part 1 en is ook nog vrij nieuw. Ik vind het liedje wel erg leuk, ook echt een liedje die in je hoofd blijft zitten. 
 


Glee Cast - I Kissed A Girl
Dit liedje is nog niet (in Nederland) op tv geweest, maar ik hoop dat daar binnenkort verandering in komt. Dit omdat ik dit liedje zo leuk & mooi gezongen vind! Er zit ook zoveel gevoel en emotie in... Luister maar, dan snap je wel wat ik bedoel.



Stevie Wonder/Justin Bieber - Someday At Christmas (Ebony Day ft. Jake Coco)
EbonyDay1 zag je ook al bij het artikel over mijn favoriete muziek van het moment. Ik vind dat ze echt prachtig kan zingen en haar filmpjes zijn ook altijd erg goed. Dit is een kerstliedje die ze gevoverd heeft van Stevie Wonder en Justin Bieber. Deze versie is zoveel mooier, wauw!



The Icarus Account - Favorite Girl
Dit liedje hoorde ik bij een aantal filmpjes van MacBarbie07 (check ook even haar kanaal, ze is super!) en toen vond ik het gelijk al een erg vrolijk liedje. Ik heb 'm toen opgezocht en nu zit ie de hele tijd in mijn hoofd. Het is ook echt zo'n nummer dat gelijk in je hoofd zit en er niet meer uitkomt. Let dus op voordat je dit filmpje bekijkt! ;)



Molly Sánden - Spread A Little Light
Herkennen jullie Molly Sánden nog? Ze deed een aantal jaren geleden mee met het Junior Songfestival van Zweden. Ze won niet, maar ze bleef wel in mijn achterhoofd want ik vond haar liedje zo leuk, ik vond haar stem toen ook al zo prachtig, maar in het filmpje hierboven kun je wel zien dat die nog mooier is geworden. Ze trad vorige week weer op in het Eurovisie Junior Songfestival 2011 (waar Nederland tweede werd, aaargh!) en het liedje dat ze zong zie je hierboven. Zo mooi! Zijn jullie het me eens? Pssst; ze heeft ook 2 zusjes die prachtig kunnen zingen, zoek maar op; Mimmi Sánden en Frida Sánden.

Stiekem heb ik nog véél meer liedjes die ik prachtig vind, maar deze 5 horen toch echt bij mijn favoriete. Love it! Wat zijn jouw favoriete liedjes (noem er evt. ook 5, net zoals ik)?

Liefs, Myrthe.