Catrice LE Hidden World

Voordat ik begin, wil ik jullie heel erg bedanken voor het volgen. Ik heb er de laatste tijd heel veel volgers bij gekregen waar ik heel erg dankbaar voor ben. Vanaf volgend jaar gaat GFC weg (lees hier het artikel op nu.nl), dus wil ik al mijn GFC volgers vragen om me te gaan volgen via Bloglovin. Zo raak je mijn blog dus niet kwijt! Nu verder naar het 'normale artikel', hihi.

In janurari komt Catrice met een nieuwe LE, genaamd Hidden World. In deze collectie zitten vooral veel roze en lichte tinten, zeker iets wat ik erg mooi vind. Er zitten ook een paar producten in de collectie die je nog niet eerder zag bij Catrice, dus ik ben ook wel erg benieuwd naar deze producten. Maar eerst, wat zegt Catrice erover?

Dromerig, toch nog altijd vertrouwd zacht, maar absoluut niet fragiel. Mysterieus, maar nooit verlegen en toch volledig aanwezig. In januari 2012 versoepeld LE “Hidden World” by CATRICE de grensen tussen fantasie en realiteit. Tussen hemel en aarde. Poederige roze tinten en aards bruin smelten samen met coole shimmer effects en creëren alzo een zachte harmonie van kleuren. Deze make-up is verleidelijk, vrouwelijk en luchtig. Een samenspel van warm en koud. Véél te mooi om niet te tonen.

Hmm, dat klinkt wel heel goed toch? Op naar de producten!

- Blush mousse €3,79 -
We beginnen met een product die je nog niet eerder zag bij Catrice, namelijk een blush mousse! Dit product lijkt me best fijn, hij ziet er alvast al erg mooi uit. Catrice zegt hierover dat deze luchtige blush een directe boost van frisheid geeft en rooskleurige wangen voor een verleidelijke look die uren aanhoudt.
- Illuminating Base €3,99 -Dit is ook weer een product dat je nog niet eerder zag bij Catrice. Deze Ulluminating Base egaliseert kleine oneffenheden en heeft dé perfecte teint, volgens Catrice. Ook zou het de ideale voorbereiding op fantasierijke creaties en prachtige make-upstijlen zijn. Dat klinkt wel erg goed (ook voor de prijs).We zullen zien!


- Made To Stay Eyeshadow Soufflé €3,49 per stuk, verkrijgbaar in de kleuren C01 Wood You Follow Me?, C02 Yes, I Wood! en C03 Rosy & Cosy -De Eyeshadow Soufflé´s zijn niet nieuw bij Catrice, er zitten ook al enkele in het vastte assortiment van Catrice. Deze heb ik zelf nog niet geprobeert, maar ik heb wel enkele positieve reviews gelezen, dus ik ga er vanuit dat deze oogschaduws ook best fijn zijn. Wat hier zo leuk aan is, is dat je het overal voor kunt gebruiken. Als oogschaduw (ofcourse) maar ook kun je dit product als eyeliner gebruiken. Handig toch?

 - Liquid Metal Gloss €3,79 per stuk, verkrijgbaar in de kleuren C01 Yes, I Wood!, C02 Walk On Air en C03 Rosy & Cosy -Over de lipglosses van Catrice ben ik ook altijd wel tevreden. Fijne substantie, mooie kleurtjes en handig te gebruiken. Dit seizoen zijn roze, rood fruittinten en warmbruin favoriet, deze kleuren zie je dan ook veel in deze collectie voorbij komen.

- Ultimate Nail Laquer €2,49 per stuk, verkrijgbaar in de kleuren C01 White And Seek, C02 Walk On Air en C03 Wood You Follow Me? - De nagellakjes van Catrice vind ik ook altijd erg fijn, maar ik denk dat iedereen daar wel mee eens is. Warme tinten in abrikoos, bruin en wit lijken maar één doel hebben: nagels omtoveren tot het ultieme mode-accessoire. Een langhoudende finish met perfecte dekking maken de Hidden World look af.

- Secret Mirror €3,29 - De Secret Mirror is een trouwe metgezel voor een snelle touch-up wanneer je onderweg bent.
Een must have die perfect past bij de Hidden World collectie van Catrice.

Ik vind deze nieuwe collectie erg mooi. Producten die ik wel graag wil uitproberen, zijn de Ulluminating Base en de Blush Mousse, maar voor de rest vind ik de LE niet zo bijzonder. De lipglosses en nagellakjes vind ik ook nog wel mooi, maar hier heb ik toch al zo veel van dus ik ga er van uit dat ik dat dan toch niet ga kopen (ook i.v.m. met mijn no-buy).

Catrice LE Hidden World is verkrijgbaar in januari in Kruidvat fillialen.

Wat vinden jullie van deze nieuwe LE Hidden World van Catrice? Laat het me weten bij de comments!

Liefs, Myrthe.

1 opmerking: