OOTD #5: Autumn Awesomeness

Vandaag weer eens een outfit! In mijn vorige OOTD artikel vroeg ik jullie of jullie het leuk vonden om wat vaker outfits van mij te zien. Hier kreeg ik veel leuke reactie's op, dus daarom deze week weer een outfit (toevallig met dezelfde broek). Alvast sorry voor de kwaliteit van de foto's, als ik thuis kom van school is het meestal al erg donker en dan zien de foto's er dus zo uit. Jammer, maargoed. Kijk maar mee!

Zwart hempje @H&M - Witte top met zwarte stippen @New Yorker - Zwart vestje @H&M - Chino @Zara - Bruin riempje @New Yorker - Sjaal @Geen idee - Mazu's @schoenenwinkel in Groningen - Tas @H&M.

Deze outfit draag ik de laatste tijd erg vaak, gewoon omdat ik 'm erg leuk vind. Ookal zie je Chino's de laatste tijd niet veel meer, ik draag ze nog steeds erg vaak, ook omdat ze zo lekker zitten.

Wat vind jij van mijn outfit en draag jij ook wel eens een chino broek? Laat het me weten bij de comments!

Liefs, Myrthe.