NOTD; Catrice 560 Rusty But Sexy

In mijn enelaatste shoplog zagen jullie dit lakje ook al voorbij komen. Ik kocht hem destijds voor een nail-art creatie voor Halloween, maar dit lukte niet goed (helaas!) dus bleef ie' maar liggen. Maar toen ik 'm laatst weer tevoorschijn haalde, zag ik dat ie eigenlijk nog best mooi was. Echt iets voor de herfst dacht ik, dus lakte ik er gelijk mijn nagels mee, omdat de herfst al heel snel weer voorbij is. Vandaag laat ik dit mooie herstlakje aan jullie zien!

Dit lakje, 560 Rusty But Sexy is een oranje/brons achttig lakje die uit de Bohemia collectie komt. Deze collectie sprak mij niet heel erg aan, maar toch vond ik dit lakje wel erg mooi. De kleur heeft een warme koper tint en wat mij betreft de perfecte herfst tint. Ook zitten er subtiele glittertjes in, zo mooi! Dit lakje kostte €2,49, zoals alle lakjes van Catrice. Ik vind dit een goede prijs, niet te duur, maar ook zeker niet te goedkoop. Op naar de nagelswatches!

Ik vind het lakje best fijn lakje, hij dekt in een laagje en lakt ook niet streperig. Maar niet dat ik dat wel had verwacht, want ik vind de lakjes van Catrice over het algemeen al heel fijn. Als je nog even in de herfstsfeer wilt komen, raad ik dit lakje je zeker aan, want dan is dit echt iets voor jou!

Wat vind jij van dit herfstkleurtje en zou jij 'm kopen?

Liefs, Myrthe.