Tip voor New Year Nails


In dit artikel wil ik jullie laten kennismaken met een heel leuke, maar simpele nail art tutorial. MacBarbie07 is een van mijn favoriete Youtube guru's waarvan ik ook haar nail tutorials altijd erg leuk vind om te zien, maar ook legt ze het altijd zo handig uit. Iets meer dan een maand geleden uploadde ze het filmpje hierboven, een echte nail tutorial voor nu, met sneeuwvlokjes! En ja, er is nog geen sneeuw gevallen en ook is het nog niet superkoud, desondanks vind ik dit wel erg gaaf en het oogt ook erg leuk. Ik heb 'm ook gelijk even nagemaakt toen ik tijd had, bekijk hieronder het resultaat!

Let eventjes niet op mijn 'slaaphoofd', ik heb 'm net even snel gemaakt zodat jullie het resultaat kunnen zien

En, wat vinden jullie ervan? Ik vind 'm zelf best goed gelukt, natuurlijk wat minder goed op mijn rechterhand (omdat ik zelf ook rechts ben) maar desondanks vind ik het echt iets voor Nieuwjaar, Kerst (ookal is dat al geweest, haha) en kun je 'm ook goed dragen de komende weken. Ik heb het wel iets anders gedaan dan dat MacBarbie07 het doet, ik heb er namelijk nog wat subtiele glitterlak overheen gedaan. Dit vind ik net een iets leuker effect geven, maar dit is mijn mening. Als jij dit niet mooier vind, kun je dit natuurlijk weglaten.

Wat vinden jullie van deze nail art tutorial en gaan jullie dit namaken? Ik ben erg benieuwd!
Liefs, Myrthe.