Bye 2011, Hello 2012!

Vandaag een kort en simpel artikel, omdat het vandaag Nieuwjaarsdag is! Hebben jullie vanmorgen al veel vuurwerk gespot en hoe heb jij het gevierd? Ik ben benieuwd! Mijn familie blijft op Oudjaarsdag altijd thuis en dan kijken we gewoon tv met wat 'hapjes', haha, niet zo speciaal dus. Natuurlijk gaan we om 12 uur wel naar buiten, om iedereen een gelukkig Nieuwjaar te wensen. Op Nieuwjaarsdag gaan we altijd naar mijn opa en oma toe om daar ook iedereen een happy 2012 te wensen en we gaan daar ook altijd wat eten. Heel gezellig!

Ook ben ik heel blij dat het de laatste tijd zo goed gaat met mijn blog, er komen steeds meer bezoekers bij en dat motiveert me steeds meer om artikelen te maken. Daarom heb ik de laatste tijd ook zo veel inspiratie, geweldig is dat! Desondanks dat ik pas in september ben begonnen met mijn blog op Blogspot (eerder was dit op Weblog, maar daar kan ik nog steeds niet inloggen) zijn er al een boel cijfers weer te geven. Daarom heb ik alle belangrijke cijfers van mijn blog voor jullie (maar ook voor mezelf natuurlijk) op een rijtje gezet. Kijk maar mee!

Ziet er goed uit toch? En het wordt vast alleen nog maar beter, wat me nu al heel nieuwschierig maakt naar de cijfers van volgend jaar ^_^
Ik wil jullie een grandioos, feestelijk, gezellig en happy 2012 wensen! Dat jullie maar veel leuke dingen meemaken dit jaar en dat ook al jullie dromen dit jaar uitkomen!

En, hoe gaan jullie Nieuwjaarsdag dit jaar vieren?

Liefs, Myrthe.