H&M Spring collectie; musthaves

Een paar dagen geleden zag ik dat H&M alweer met een lentecollectie kwam, terwijl we pas net 2012 in zijn gegaan en het nog noodzakelijk is om een warme trui te dragen. Toch werd ik wel gelijk vrolijk van de nieuwe collectie, omdat je bij deze items natuurlijk denkt aan de warme zomerdagen waar je alleen een hempje en short hoeft te dragen, heerlijk! Maar voordat ik verderga, wil ik jullie een paar musthaves uit deze collectie showen, kijk maar mee naar de collage die ik heb gemaakt!

Wat mij vooral erg opvalt in deze collectie is dat je veel lichte tinten ziet, zoals pastel en nudekleuren. Dit wordt dit jaar ook een grote trend. Maar ook colour blocking blijft nog wel wat in de mode, je ziet dit jaar ook veel colour blocking items gecombineerd met lichte tinten, dat wordt het helemaal dit voorjaar volgens H&M. Kijk voor de prijzen snel verder...

1: Jack €39,95
2: Jack €39,95
3: Top €4,95
4: Schoenen €39,95
5: Top €9,95
6: Singlet €9,95
7: Singlet €9,95
8: Top €7,95
9: Schoenen €9,95
10: Tas €19,95
11: Rok €9,95
12: Oorhangers €4,95
13: Nagellak €3,95
14: Mobielhoesje €7,95
15: Trui €19,95
16: Top €9,95
17: Blazer €29,95

Poeh, dat zijn er veel! Mijn favoriete items zijn nummer 1, 4, 5, 7 en 8, zoals altijd weer lekker veel (haha). De singlets en tops van deze collectie spreken me vooral erg aan, wat een leuke details zie je dit keer! Ook vind ik de basic zwarte top van 8 erg leuk, deze is net wat anders dan een echte basic top, omdat je hier leuke details ziet. Zo'n top kun je overal bij combineren, zo handig! Deze heb ik ook al in de winkel gezien met op de achterkant nog een rits (dus nog een detail), maar deze kon ik helaas niet in de shop vinden. Als het meezit heb ik deze top hopelijk snel in mijn kast liggen, want ik vind 'm erg mooi voor niet al te veel geld.

Nu genoeg gepraat over mijn favorieten, nu ben ik natuurlijk ook wel erg benieuwd naar jóuw favorieten! Ook ben ik erg benieuwd wat jij van de Lente collectie vindt. Laat maar horen bij de comments!

Liefs, Myrthe.