Get The Look; Louise Roe

Kennen jullie Louise Roe al? Zoniet, in dit artikel maak je kennis met haar! Nu het kerstvakantie is kijk ik veel meer tv dan normaal, gewoon omdat ik er nu tijd voor heb (haha). Ik heb dan ook al veel nieuwe serie's ontdekt, waar ik heel blij mee ben! Zo ook Plain Jane, wat meerdere keren per week op tv te zien is. Hierin helpt Louise meisjes om hun grootste angst te overwinnen, maar ook krijgt het meisje een totaal nieuwe look om vervolgens op een blind date te gaan op haar crush. Ik vind het heel erg leuk om te kijken, maar wat me ook erg opvalt is de kledingstijl van Louise Rou, die ik iedere keer weer geweldig vind. Ik heb voor jullie een outfit van Louise Roe uitgezocht die ik zelf erg leuk vind, ik heb mijn best gedaan om zoveel soortgelijke items te vinden en volgens mij ben ik aardig in de buurt gekomen, wat vinden jullie?

1) Youheshe, €440,22 2) Peacocks, €4,81 3) Alexandchloe, €123,57 4) Modekungen, €67,95 5) Yesstyle €86,50 6) Heels.com €73,37

Deze collage heb ik gemaakt met Polyvore, een heel handige site om collages mee te maken. Hou er wel rekening mee dat ik de prijzen heb omgerekend van dollar naar euro, dus de 'echte' prijs kan altijd wat afhangen van deze omgerekende prijs naar euro.

Wat vinden jullie van deze outfit van Louise Roe? Zelf vind ik haar blazer helemaal geweldig, die kleur is echt super! Maar ook haar schoenen en clutch matchen goed bij elkaar, leuk gedaan! Maar nu jullie; want wat vinden jullie ervan?

Liefs, Myrthe.