Haarinspiratie: vlechten

Al erg lang is 'de vlecht' erg populair, maar dat is ie nog steeds naar mijn mening. Ik doe snel een vlecht in mijn haar als ik mijn haar net wat 'specialer' wil maken, zo'n vlecht staat ook al snel lekker nonchalant en speels, zo leuk! Er zijn de laatste tijd ook veel vlechten bij gekomen, zoals de 'visgraatvlecht' of'de 'watervalvlecht'. Zelf vind ik vlechten ook erg leuk, maar of ik het heel goed kan? Nope. Maar leuk om naar te kijken? Ja! Daarom laat ik hieronder wat vlechten aan jullie zien.

En? Wat vinden jullie van deze kapsels met vlechten? Zelf vind ik ze helemaal super, maar ik weet nu al van mezelf dat sommige looks me nooit zullen lukken, met vlechten ben ik soms echt een kluns (haha, is echt zo). Maar natuurlijk zijn er ook veel vlechten die ik wel kan maken hoor, zoals (van links naar rechts en van boven naar beneden) nummertje 3, 6, 7, 9, 15 en 18. Dat zijn er toch nog best veel, al zeg ik het zelf.

Vooral het laatste kapsel van Lauren Conrad (naar mijn mening de koningin als we het over vlechten hebben) draag ik erg vaak. Het is lekker snel om te maken, maar het maakt je haar (zoals ik ook al eerder in dit artikel zei) toch wat leuker en specialer. En deze vlecht kun je ook weer op verschillende varianten maken; dik, dun of gemiddeld, wat jij maar leuk vind!

Wat vind jij van vlechten en maak je ze ook wel eens? En welke vlechten vind jij het mooist?

Liefs, Myrthe.