Handige Nail-Art filmpjes

De laatste tijd kijk ik veel meer op Youtube naar handige filmpjes waarin nail-art tutorials heel handig worden uitgelegd. Niet dat ze me goed lukken, maar ik wordt er toch steeds beter in, al zeg ik het zelf. In dit artikel laat ik mijn favorieten aan jullie zien, kijk maar mee!



Ik maak best vaak water marble nails, gewoon omdat ik het een erg leuk effect vind en ook omdat het erg leuk is om te doen. Soms lukt dit heel goed en soms verprutst het helemaal, haha. Dit filmpje van Cutepolish vind ik erg handig, het wordt goed uitgelegd en bij Cutepolish is het geweldig gelukt; ziet er supermooi uit zeg!


MacBarbie07 volg ik ook sinds een tijdje, en ik vind haar video's helemaal geweldig! Ze heeft ook af en toe een nail-art online staan, zoals deze hierboven. Eigenlijk is deze nail-art heel simpel, maar toch heeft het een heel leuk effect.


MissChievous heeft ook altijd erg handige nagel tutorials, zoals deze hierboven. Dit is echt iets voor de lente, dus misschien dat ik deze binnenkort wel ga namaken. Met grote nadruk op misschien dan, want ik denk dat dit me nooit gaat lukken..


Spetternagels vind ik zo leuk! Het geeft iets vrolijks (als je het met leuke kleurtjes doet natuurlijk). Ik heb het zelf nog nooit nagemaakt, hoewel ik dat wel eens zou willen proberen..


Zoiets heb ik ook wel eens nagemaakt, maar dan met een andere kleur. Deze paars/roze kleur vind ik ook geweldig, leuk gedaan door julieg713!


Dit filmpje zag ik laatst op WeAreFashion en vond ik superleuk! Studded nails, oftwel studs op je nagels is echt een superleuke trend die ik de laatste tijd best vaak heb gezien. Het is niet heel moeilijk om te doen, je moet alleen kleine studs voor je nagels in huis hebben.

Dit zijn een paar van mijn favoriete filmpjes, heb jij nog een tip voor een handig nail-art filmpje? Laat me die dan gerust weten bij de comments!


Liefs, Myrthe.