Mijn top 5 favoriete NOTD!

Er komen regelmatig NOTD's op IHBF voorbij, gewoon omdat ik zo van nagellak hou. Aan de comments te zien vinden jullie dit ook altijd wel erg leuk om te lezen, dus ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om mijn favorieten aan jullie te laten zien. Er komt ook af en toe een NOTD voorbij die jullie nog niet op mijn blog hebben gezien. Als jullie die NOTD leuk vinden, wil ik hier natuurlijk binnenkort wel een artikeltje over schrijven! Nu op naar de NOTD's, welke vind jij het mooist?

Deze NOTD zagen jullie laatst nog, namelijk 'Snowflake nails'! Deze nail tutorial had ik nagemaakt van MacBarbie07, die er een heel leuk filmpje van had gemaakt. Dit is een erg leuke tutorial voor bijvoorbeeld een feestje (denk aan Kerst/Nieuwjaar, alleen duurt dat nu nog een poosje), maar ook nu, in januari kan het nog erg goed. Bij mij bleef het ook erg lang zitten (wel met glitters erover), wel een week! Bekijk hier het artikel die ik er over schreef.

Deze NOTD is ook niet zo heel lang geleden. Ik had deze twee lakjes van Catrice net nieuw, en wilde het samen combineren. Op mijn ringvinger lakte ik 360 Raspberry Fields Forever en op de rest 030 Meet Me At Coral Island, maar omdat ik het nog net wat specialer wilde maken, heb ik met een sponsje Raspberry Fields Forever over Meet Me At Coral Island gedaan. Je zag het in het 'echt' niet heel goed, maar op bovenstaande foto wel; ziet er gaaf uit toch? Op mijn ringvinger deed ik ook nog wat glitters voor de finishing touch, die glitters maken het helemaal af vind ik. Bekijk hier het artikel die ik er over schreef.

Aaah, mijn nagels zagen er hier echt vreselijk uit, maar toch wil ik deze jullie niet onthouden! Voor schoolfeest had ik 'gradient nails' gemaakt, oftewel kleurtjes die in elkaar overlopen. Ik vond groen wel een erg leuke kleur, dus pakte ik mijn sponsje er weer bij. Deze NOTD is heel simpel en snel om te maken, wat ik toen ook wel nodig had (tijdnood, haha). Bekijk hier het artikel over het schoolfeest, waar je ook mijn outfit ziet.

Deze NOTD hebben jullie nog niet eerder gezien. Het paars/bruine lakje die jullie zien is 'Mod Mauve' van ELF, een prachtige kleur die ik spijtig genoeg nog niet heel vaak hen gebruikt. Ik combineerde 'm met een gouden lakje van MNY, die bij mij vooral een favoriet is met Kerst. Ik vind deze combinatie wel erg tof en goed gelukt, het gouden lakje in combinatie met een nude lakje lijkt me ook wel wat eerlijk gezegd.

Ik kwam erachter dat ik best veel groene lakjes in mijn bezit had, dus besloot ik om deze te combineren. Op mijn ringvinger zie je een donkere lak dan op de rest van mijn nagels (op mijn ringvinger zie je Essence Green Grass die uit een LE komt en Jade Is Not My Name van Catrice zie je op de rest van mijn nagels). Omdat ik het nog wat specialer wilde maken, lakte ik op mijn duim, middelvinger en pink wat glitter en confetti. Dat zorgt voor een erg leuk effect, niet? Deze NOTD hebben jullie ook nog niet eerder gezien op IHBF.

En, hebben jullie al een favoriet? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een favoriet heb, ik vind ze allemaal zo leuk! Wat ik de laatste tijd ook veel doe is marble nails maken met water. Zouden jullie het leuk vinden om hier een artikel over te lezen met evt. een how-to? Ik ben benieuwd!

Als jij moet kiezen uit deze 5, welke NOTD is dan jouw favoriet?

Liefs, Myrthe.