Mijn fashion musthaves voor de lente!

Nu het over ongeveer 2 maanden al lente is (aaah, dat klinkt nu best ver weg maar de tijd gaat zo voorbij!) zijn er al een boel trends voorbij gekomen die helemaal in zijn in de lente. Zo heb je al veel beautytrends gezien, maar natuurlijk zijn ook de fashiontrends niet te vergeten. Daar ga ik het in dit artikel over hebben, een andere keer komen de beautytrends aan de beurt...

1) Jades24 2) La Garconne 3) House of Fraser 4) American Apparel 5) Net-A-Porter 6) Net-A-Porter 7) Net-A-Porter 8) La Garconne 9) H&M 10) H&M 11) H&M 12) H&M 13) H&M 14) H&M 15) H&M 16) H&M

Haha, ik schrok wel even van nummertje 9 tot 16, want die komen echt allemaal van de H&M, haha. Een fashionitem die echt hoog op mijn wishlist staat is een rode blazer, die vind ik zo leuk! Felle blazers zie je de laatste tijd sowieso al erg vaak, en deze kleur rood vind ik echt prachtig. Ook andere rode kledingitems vind ik erg tof, zoals een rode broek of top. Verder zie je ook nog veel pastelkleurtjes, dit is een trendkleur die eigenlijk iedere lente wel weer terugkomt. De 3 tassen die je in de collage ziet vind ik alledrie ook erg tof, die kleuren: wauw! Je ziet ook nog een paar lichtgrijze Vans, ik heb ook al zwarte, maar grijs vind ik ook gewoon een erg mooie kleur en het oogt wat minder hard/streng dan zwart.

Nu ik jullie mijn favoriete fashion items voor de lente heb laten zien, ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar die van jullie. Ik ben erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.