Stylepage: Metallic goud

Wisten jullie al dat metallic, goud en zilver nu helemaal in zijn? Ook ik heb deze kleuren de laatste tijd erg vaak gespot. In kleding, op je nagels, in ooglooks etc. Daarom pakte ik Polyvore er weer eens bij om een stylepage te maken... met gouden items!

1) Topshop 2) Youheshe 3) Asos 4) Blooming Dales 5) H&M 6) Net-a-Porter 7) Net-a-Porter 8) Charmand Chain 9) Modcloth 10) Jigsaw

Vroeger vond ik goud al erg snel ordinair ogen, maar nu vind ik dat wel erg meevallen. Ik vind goud vooral erg leuk om te combineren met wit of zwart, bijvoorbeeld bij een witte blouse of iets dergelijks. Naar mijn mening moet je goed wel met andere basic items combineren, anders oogt het al snel te druk. Mijn favorieten van deze stylepage zijn nummertje 1, 2, 5 & 6, vooral die leren rok vind ik geweldig, bijvoorbeeld naar een feestje of voor Kerst is ie erg geschikt. 

Wat vind jij van deze trend? 

Liefs, Myrthe.