Welke vinden JULLIE het mooist?

Jullie hadden vast al gezien dat er alweer een nieuwe lay-out is. Eergisteren ben ik begonnen om mijn header wat te veranderen, omdat ik een beetje zat was van de vorige header. Ik had helaas niet zo heel veel inspiratie, dus ik ben gewoon begonnen om wat te maken. Ik begon op Polyvore om daar een collage te maken met tekst erbij (die stond gister online), maar omdat ie helemaal niet scherp overkwam en deze header ook niet echt mijn ding was, ben ik bezig gegaan op Picasa. Toen kwam de header eruit die je nu op IHBF ziet, en die je ook ziet op de foto hierboven. Deze zie je ook niet heel scherp, maar naar mijn mening toch beter dan de vorige. Ik ben er nog niet precies uit wat ik ga doen, en daarom heb ik besloten dat ik gewoon aan jullie ga vragen wat JULLIE het mooist vinden. Ik heb de 3 headers achter elkaar gezet en dan kunnen jullie stemmen welke jullie het mooist vinden...

Header 1

Header 2

Header 3

Ik heb zelf niet echt een voorkeur. Zoals al zei ben ik wel wat zat van de eerste header, dus ik weet wel dat daar mijn voorkeur niet naar uitgaat. Header 2 & 3 vind ik beide erg leuk, beide zijn ze naar mijn mening ook erg geschikt voor nu, nu het voorjaar langzamerhand begint.

En nu jullie oordeel: naar welke header gaat jullie voorkeur uit? Hier helpen jullie me heel erg mee, ik ben heel erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.