Leuk liedje: The Icarus Account - Favorite Girl



Voor Engels moet ik binnenkort een heel leuke opdracht inleveren: een liedje naar keuze (in het engels natuurlijk en met zo veel mogelijk present perfects, omdat we daar nu mee bezig zijn) uitzoeken en daarbij de lyrics zetten. Dit had ik al eens eerder gedaan met Love You Like A Love Song van Selena Gomez, dus ik vond het wel erg leuk om in elkaar te zetten. Ik besloot om voor een liedje te gaan die ik de laatste tijd erg vaak luister (mede door MacBarbie07, die ´m heel vaak laat horen in haar filmpjes), namelijk Favorite Girl van The Icarus Account. Later kwam ik er dus pas achter dat je een liedje moest zoeken met zoveel mogelijk present perfects erin (en toen had ik het liedje + lyrics net af, echt iets voor mij! Haha), maar toch wilde ik het liedje die ik heb gemaakt even met jullie delen.

Q: Kenden jullie het liedje al en hebben jullie ook weleens zoiets met lyrics erbij gemaakt?

Liefs, Myrthe. 

Edit: ik kom er nu (20:00) pas achter dat de tekst in de titel verkeerd is. Sorry, dat zal vast van de schoolstress komen. Ik heb het veranderd!