Review Essence Sun Club oogschaduwpalette

Al een tijdje heb ik dit oogschaduw palette van Essence in huis. Ik kocht 'm nadat mijn zusje 'm had gekregen met Sinterklaas en ik ongelooflijk jaloers op haar was, omdat ik toen pas zag wat voor mooie kleuren het palette bevatte. Eerder had ik het palette ook al vaak gespot bij het Essence schap, maar nooit zag ik hoe mooi de kleuren eigenlijk waren, want dat zie je pas in de zon of bij een lamp. De kleuren bevatten namelijk hele mooie glitters zoals je op de foto hierboven al zag. Vandaag een review.



Laten we eerst naar de verpakking kijken. Die is heel simpel met de tekst & plaatjes die er op staan, maar toch ook heel handig in gebruik. Prima verpakking dus, met niet te veel poespas.

Op de achterkant staat ook niet zo veel bijzonders: gewoon de belangrijkste dingen. Het palette bevat 7,5 gram, als je het mij vraagt genoeg voor zo'n klein prijsje. Ik heb het palette in 02 Long Beach. De kleurtjes in het palette vind ik prachtig, maar dat komt ook doordat het nude kleuren zijn en daar hou ik heel erg van als het om oogschaduw gaat.

Zoals je kunt zien op de foto's hierboven zijn de kleuren allemaal heel naturel, maar oh zo mooi. Ook zit er een oogschaduwapplicator bij met daaraan ook een kwastje, maar deze gebruik ik nooit, omdat ik gewone kwaten gewoon fijner vind werken. Op naar de swatches!

De swatches fotograferen ging echt lástig, niet normaal! Dit is dan de foto waarop je de swatches nog een beetje kunt zien, en dit is dan een van de beste foto's... In ieder geval, ik vind de pigmenatie van het palette oké, de pigmenatie is niet súpergoed, maar ook niet heel slecht ofzo. Gewoon prima dus, en al helemaal voor Essence! Essence Sun Club oogschaduw palette 02 Long Beach is voor zover ik weet nog gewoon te vinden in het assortiment van Essence voor €2,99. Een tip voor de zomer wanneer het zonnetje schijnt, maar ook voor nu in de winter is dit palette prachtig!

Kende jij dit palette al? En wat is jouw favoriete oogschaduwpalette?

Liefs, Myrthe.