Spam je rot!

Een paar maanden geleden deed ik dit ook al, en het leuk me leuk om dit nog eens te doen: jullie in het zonnetje zetten! Normaal mag je namelijk nooit spammen in een comment (dit zie ik wel eens, maar eigenlijk wil ik dit liever niet), maar vandaag mag dit dus wel.

Er zijn talloze blogs waarvan ik iedere dag een kijkje neem met Bloglovin, maar ook komen er iedere dag weer honderden nieuwe blogs bij, waar vast en zeker ook weer heel veel leuke blogs bij zitten. Ook die blogs die net zijn begonnen wil ik een kans geven, dat kan in dit spam artikel!

Daarom wil ik jullie vragen om jullie eigen beauty, fashion of wat dan ook blog te spammen in een comment! Laat gewoon schaamteloos je URL achter + promopraatje, het is toegestaan in deze post. Hopelijk krijgen jullie via deze weg wat nieuwe bezoekers op jullie site (dat zou erg leuk zijn!) maar misschien vind ik ook nog wat nieuwe blogs die erg leuk zijn.

Dus spam je los! Zet je eigen blog in een comment en deze keer hoef je je niet te schamen als je je link van je blog in een comment hebt gezet. Je mag er eventueel (dat zou leuk zijn) een promopraatje bij zetten, zodat je iedereen kan overhalen om op je blog te kijken. Ook mag je in je comment een blog vermelden die je zelf erg leuk vindt (maar die dus niet van jezelf is). Ik ben heel erg benieuwd!

Liefs, Myrthe.