Obsessed with burgundy + outfit!

Al een tijdje ben ik helemaal obsessed met burgundy, oftewel bordeauxrood. Deze mooie donkerrode kleur voeg ik vaak toe in een outfit, omdat ik het gewoon een erg mooie kleur vind rond deze tijd van het jaar. Ook was/is burgundy een kleur die je de laatste tijd heel vaak ziet op bijv. Lookbook en is het ook een echte wintertrend. Daarom ga ik er vandaag een artikel aan wijden, om gewoon wat inspiratie op te doen van inspiratiefoto's en ook laat ik een outfit zien die ik heb gemaakt met mijn burgundy broek...


Bron: Lookbook

Die combinatie van haar lippen en blazer is toch geweldig?! En haar haar, prachtig! <3

Bron: Weheartit

Zelf heb ik zwarte Vans, die je overal wel bij kunt combineren. Maar hoe vet zijn deze, bordeauxrode Vans? Ik vind de kleur echt amazing, ik ben verliefd!


Bron: Weheartit

Een burgundy blouse heb ik ook al meerdere keren in het echt gezien en op blogs, en deze vind ik zo leuk! Valt ook wel redelijk makkelijk te combineren en staat zo mooi in combinatie met een stretch zwart rokje of short (zoals je op de foto ziet)...


Bron: Weheartit

Een tas kan natuurlijk ook altijd. ;) En hieronder volgen nog enkele inspiratiefoto's...

Bron: Lookbook

Bron: Weheartit

Bron: Weheartit

Bron: Weheartit

Bron: Lookbook

Aaah, dit vind ik zulke leuke outfits! Hier kan ik natuurlijk niet aan tippen, maar ik heb toch mijn best gedaan om een leuke outfit in elkaar te zetten met mijn burgundy chino broek. Kijk maar mee...

Zwart hempje @H&M - Grijs hempje met studs @H&M - Zwart vestje @H&M - Chino broek @Okay - Laarsjes @Schuurman Schoenen - Ketting @H&M - Ring @Bijou Brigitte 

Naar mijn mening zie je mijn broek op de foto niet helemaal goed, hij zit namelijk heel raar op de foto's. Maar toch wilde ik de foto's jullie niet onthouden, hopelijk begrijpen jullie dat...  Q: wat vinden jullie van de 'burgundy' trend en wat vinden jullie van mijn outfit?

Liefs, Myrthe.