8x Leuke Asos Jurkjes

Terwijl het buiten steeds warmer wordt en de zon zich steeds vaker laat zien, verschijnen ook weer de lentecollecties in de winkels- en webshops. Zo vond ik bij Asos (.com) ook wat leuke jurkjes die perfect zijn voor de lente. Ik besloot er een collage van te maken, omdat ik daar de laatste tijd al een boel positieve reactie's op heb gekregen. Heel fijn om te horen, daarom ben ik ook gelijk begonnen met deze. Kijk maar mee!

Sommige jurkjes van Asos zijn nog best prijzig (zoals je misschien ook al wel zag) maar gelukkig zijn er ook een boel goedkopere items te vinden. Ik vond veel verschillende jurkjes, zonder details, met details, drukke print, effen kleur, felle kleuren (zoals het gele jurkje van €40) of juist hele lichte kleurtjes (zoals pastel- en nude kleuren). Normaal draag ik niet zo héel veel jurkjes in de lente, maar met het weer wat ze alvast hebben voorspelt en de leuke jurken die al te zien zijn in de winkels- en webshops kan dat zo wel gaan veranderen...

Q: Draag jij in de lente/zomer veel jurkjes of juist niet en waarom? En van welke stijl houd jij dan? En welk jurkje van deze bovenstaande jurkjes van Asos vind jij het leukst? Haha, dat zijn weer veel vragen...

Liefs, Myrthe.