Trendspotting: Backpacks

Een aankomende fashiontrend voor in de lente en zomer: backpacks! En dan bedoel ik niet die hele grote die je meeneemt als je op vakantie gaat (hoewel die ook hip kunnen zijn hoor), maar de kleinere backpacks met leuke details en schattige printjes, zoals bloemetjes. Zoals 'Follow Fashion' zegt:

'De nieuwe generatie rugzakken doet het oubollige school imago meteen vergeten. Ze hebben een verfijnde afwerking en zijn volledig of gedeeltelijk van leer wat zorgt voor een luxe uitstraling. Goedkopere modeketens zetten hippe prints zoals vogels en ikat op de rugzak. Grote designers lanceren de tassen in kwalitatief leer zodat ze een basic worden om overal mee naartoe te zeulen.'

Zelf heb ik ook een collage gemaakt (that's me!) met de leukste backpacks:

Persoonlijk vind ik de backpacks erg leuk, bij het woord 'backpacks' dacht ik al snel aan hele grote tassen die je meezeult als je heel lang van huis wegblijft, maar deze hippe tassen bewijzen juist het tegendeel. Kortom: Rugzakken maken hun comeback!

Mijn favorieten van de collage zijn álle bloemetjestassen! Deze vind ik allemaal zo leuk door de vrolijkheid van de bloemetjes die ze uitstralen en het heeft ook wel iets lente/zomers achtigs vind ik zelf. Al deze kleurtjes maken me echt vrolijk, jij ook?

Het valt me trouwens op dat ik de laatste tijd heel veel collages maak en me heel veel bezig houd met de trends voor de komende tijd en niet zo heel veel foto's meer van mezelf plaats, maar ze meer van internet haal (zoals zo'n collage als vandaag). Persoonlijk vind ik het heel leuk om een collage in elkaar te zetten en te zoeken naar leuke look-a-likes voor een aankomende trend, maar ook vind ik dat op een blog af en toe eigen foto's online moeten komen. Dus ik probeer om wat vaker 'eigen foto's en gewoon 'eigen dingen' van mezelf online te zetten! Wat vinden jullie hiervan?