Fashion setjes | It's Spring!

Wow, het is gewoon lente! En dat kun je ook wel goed zien aan het weer van de afgelopen dagen; wat heerlijk weer! Het zonnetje schijnt de afgelopen dagen continu en dat inspireerde mij enorm voor dit  artikel. Ik besloot Polyvore er gelijk weer even bij te pakken en weer bezig te gaan met en collage. Uiteindelijk kwamen daar twee (naar mijn mening) heel leuke en lenterse (voor zover dat een woord is) outfit setjes  uit. Kijk maar mee!


Ik besloot het bij beide setjes rustig te houden en daarom ook rustige kleuren te gebruiken. Lichte kleuren vind ik gewoon echt bij de lente passen, omdat het nog niet súperwarm is, maar ook gelukkig niet meer superkoud. Dit setje met lichte blouse, lichte skinny jeans en koraalrode tas met accessoires vind ik dan ook erg geslaagd. Ik zou het zo aantrekken, en  jullie?

In setje twee zie je een trend die je altijd wel weer veel ziet als het buiten lekker warm is: shorts! Ik koos voor een lichte en stoere short, die je bijv. goed kunt combineren bij zo'n lichte trui als deze. Ik heb 'm gecombineerd met ook weer lichte accessoires en vrolijke schoenen.

Als jullie willen weten waar sommige kleding items vandaan komen, laat dat dan vooral achter bij de comments. Dan zoek ik het gelijk even op en krijgen jullie zo snel mogelijk antwoord!

Wat vind jij van deze lente setjes en zouden jullie het leuk vinden om zoiets vaker te zien? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.