IHBF nu ook te vinden op .tk!

Nu even een kort artikeltje (vanmiddag komt er nog een online, dus wees niet bang) maar toch wilde ik het jullie even laten weten: vanaf nu kun je ook op IHBF (even afkorten!) komen met .tk!

Omdat mijn blog bij Blogspot/Blogger zit, zit er in mijn link ook .blogspot.com. Dit vind ik niet heel erg, maar toch is het best wel een hoop tekst wat je in moet typen (tenzij je me volgt via Bloglovin of GFC natuurlijk). Maar nu kun je die blogspot.com vervangen door tk, dat zijn toch wel 10 letters minder!

Dit verandert niets als je me volgt via Bloglovin of GFC bijvoorbeeld, je kunt IHBF ook nog steeds vinden als je blogspot.com invult in de link, maar ik wilde het jullie toch even laten weten, omdat dit gewoon wel wat scheelt.

Bron: Weheartit

Ik denk dat ik nu vast de vraag krijg hoe ik dit heb gedaan, maar dit heb ik met deze site gedaan: klik. Lisanne van liefske.tk had bij haar artikel 'veelgestelde vragen' de vraag beantwoordt hoe je je eigen blog naar een .tk site kan verplaatsen en deze site was haar antwoord daarop. Bij deze bedank ik dus ook Lisanne even!

Zoals ik zei: een heel kort artikel, maar ik hoop ook dat ik hiermee mensen blij heb gemaakt! Nouja, het maakt vast niet zo heel veel uit, maar toch vind ik het persoonlijk beter klinken als blogspot.com, haha.

Heb jij ook een .tk site of heb je er wel eens over naggedacht om een .tk site te nemen? Of heb je een eigen domein?

Liefs, Myrthe.