Mijn grote fashion wishlist

Wow, het is vandaag gewoon al 1 maart! Het lijkt nog als de dag van gisteren dat 2012 net begon, en dat is al 3 maanden geleden.. Nu het maart is komt de lente wel heel dichtbij en zo heb ik ook al wat leuke lente kledingitems gespot. Zoals jullie al wel hebben gezien is er al heel lang geen shoplog online gekomen, want het is ook al best lang geleden dat ik uitgebreid heb geshopt. Ik koop af en toe wel iets leuks, maar dat is dan altijd weer te weinig om te laten zien, dus vandaar dat het best lang is geleden, haha. In dit artikel show ik mijn fashionwishlist op dit moment, kijk maar mee!

De laatste tijd zie je echt veel blouses, en ze zijn allemaal zo leuk! Vooral bij de H&M zie je veel leuke blouses. De blouse die je hierboven ziet heb ik dan ook gisteren gekocht bij de H&M. Hij lijkt op de foto zwart, maar in het echt neigt ie meer naar blauw. Blouses zijn ook zo gemakkelijk te combineren bij bijvoorbeeld een spijkerbroek, maar het kan ook bij een chino broek of rokje. De kleur maakt me niet uit, ik zou heel graag een burgundy kleur willen, maar ook wit, zwart, blauw of oranje vind ik leuke kleuren voor een blouse.

Ik heb nu 4 tube sjaals maar ik zou het niet erg vinden om er nog eentje te hebben... Ik wil vooral eentje in een burgundy kleur of een andere felle kleur. De foto hierboven komt van Lookbook, zo leuk hoe ze 'm heeft gecombineerd!

Hoe vet is deze sjaal met luipaardprint?! Je zag de laatste tijd al veel meer printjes en leuke details op sjaals en andere kledingitems en dat vind ik ook wel erg tof.

Ik vertelde laatst al over de 'felle kleuren' trend die je nu erg veel ziet samen met de colour blocking trend die ook nog erg in is. Ik heb nu alleen blazers die niet zo heel opvallend zijn, en het lijkt me wel leuk om daar zo'n felgekleurde bij te voegen. Zo'n kleur zoals op de foto hierboven vind ik heel tof, maar ook een rode blazer lijkt me wel wat.

Nu ik een nude blazer heb probeer ik zo veel kleding items uit die ik daarbij kan combineren. Ik zag Louise Roe in haar programma Plain Jane! een witte trui met blauwe streepjes dragen in combinatie met een nude blazer en dat vond ik zo leuk lijken, dat er nu ook zo'n trui op mijn wishlist staat...

Ookal heb ik heel veel broeken, ze gaan allemaal langzamerhand kapot. Ik denk dat dat komt doordat ik iedere dag drie kwartier fiets. En dat is ook de reden waarom ik dringend een nieuwe spijkerbroek nodig heb. Gewoon een simpele, voor niet al te veel geld.


Als ik met een vriendin ga winkelen, ga ik sneller voor een grote tas, terwijl het natuurlijk veel handiger is om een kleinere tas mee te nemen. Ik heb gewoon maar éen klein tasje, die ik ooit een paar jaar geleden kocht op een markt toen ik op vakantie was. Deze tas is ook in meerdere kleuren verkrijgbaar die ik allemaal wel erg tof vind. Deze clutch kun je overal wel naartoe nemen als je niet zoveel mee hoeft te nemen.

Tot zover mijn wishlist tot nu toe. Eerlijk gezegd komt er iedere dag wel weer wat bij, haha. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om zoiets te zien. Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar wat op dit moment op jullie fashion wishlist staat. Laat maar weten bij de comments!

Liefs, Myrthe.