Voel de zomer met NYC!

Een tijdje geleden zagen jullie al een kleine shoplog over mijn nieuwe aankoopjes van de Kruidvat. Daar zaten ook twee lakjes bij van NYC. Ze komen beide uit de lentecollectie van NYC en omdat ik ze zó mooi vind, ga ik ze vandaag reviewen. Ben je benieuwd wat ik van de lakjes vind en/of ze goed dekken? Kijk dan maar snel verder op de volgende pagina...


Voordat ik deze nagellakjes kocht van NYC, had ik nog geen ene ervaring met de lakjes van NYC. Ik vond de kleurtjes niet zo speciaal, dus daarom vond ik het ook jammer om mijn geld uit te geven aan lakjes die ik toch nooit gebruik. Maar toen NYC met deze voorjaarscollectie kwam, wist ik gelijk dat ik hier wat van móest hebben. Ik heb twee van de drie lakjes, ook zit er nog een lila kleurtje in de collectie, maar die kleur is niet helemaal mijn ding, dus die heb ik maar laten liggen. Wel kocht ik een roze- en mintlakje. Zo'n mintlakje zocht ik al een tijdje, en nu heb ik 'm eindelijk gevonden! Ik heb al genoeg roze kleurtjes, maar nog niet zo'n kleurtje: het zit tussen normaal roze en knalroze in en is daarom echt een kleurtje voor de lente/zomer! Ik verwacht dat ik beide lakjes vast nog heel vaak ga dragen komend seizoen.

De verpakking vind ik leuk, er zit maar liefst 9,7 ml in beide potjes en de lakjes zijn 24 maanden houdbaar. Hier hou ik me zelf nooit aan bij een nagellakje, maar toch...  De verdere details op het potje vind ik ook erg tof, zoals de letters NYC bovenaan op de dop. De kwastjes vind ik wel erg groot, dit is aan de ene kant heel fijn, omdat al snel je hele nagel is bedekt met een leuk kleurtje, maar aan de andere kant lak je al snel naast je nagel. Dit zegt NYC over haar lakjes: 'blijft 7 dagen lang op je nagels zitten, en maakt je nagels 50% sterker', klinkt goed toch?

De kleuren: links 253 Mint Macaroon (de mintkleur) en rechts 251 Bubblegum Pink (wat een leuke & originele namen!)
 Bubblegum Pink is een prachtig kleurtje die was tussen roze en koraal in zit. Wat je gelijk merkt bij het lakken, is dat het lakje heel creamy is en dat vind ik erg fijn. Bubblegum Pink is erg geschikt voor nu, in de lente, maar ook voor komende zomer. Het lakje lakt erg fijn en ook dekt ie gemakkelijk in twee laagjes. De lak bleef ook goed zitten, zpnder topcoat zo'n 3 dagen.  

Mint Macaroon voldoet helemaal aan zijn naam: een perfect mintkleurtje! Deze lakt net zoals het roze lakje heel fijn. Ook dekt ie heel goed in  twee lagen, wat je niet gelijk zou denken bij dit lichte kleurtje. Dit lakje bleef zo'n 3 - 4 dagen zitten mét topcoat. Zonder topcoat ook zo iets, dus dat is prima!

  Ik ben heel tevreden over deze twee lakjes van NYC en de komende tijd komen er vast nog meer NYC lakjes bij, want ik heb al een boel andere leuke lakjes gespot. Ook kun je deze schattige lakjes al meenemen voor maar €2,99 per stuk!

De NYC Expert Last Nail Polish lente kleuren nagellak zijn vanaf maart te koop voor €2,99 per stuk bij filialen van Kruidvat en Trekpleister.

Q: Wat vind jij van NYC lakjes en heb jij je favoriete lentelakje al in huis?