Review Essence Circus Circus Duo Nagellak

Vandaag een review over een product die niet meer in de winkels ligt (shame on me!), maar waar ik nog wel een review over wil schrijven. Het gaat namelijk over een duo nagellak van Essence die in het begin van de winter in de winkels lag in een LE collectie (Circus Circus). Ik vond de LE collectie niet heel bijzonder, maar wel spraken de duo lakjes me erg aan, dus nam ik deze mee. Ik koos destijds voor een zwart lakje met daarbij gouden glitters, omdat dat erg geschikt was voor die tijd: Kerst! Kijk maar mee voor meer foto's en de swatches...


De verpakking van de duonagellak vind ik mooi. Het is erg strak gedaan, maar de lettertypes op de verpakking vind ik erg leuk en ook draai je de doppen makkelijk open. Het is wel wat vervelend dat zo'n duo nagellak best lang is (en juist niet breed) en daardoor past zo'n nagellak vaak niet goed in bijv. een nagellakrek of zoals bij mij, in een lade. Jammer, want nu ligt ie wat afgelegen van de rest van mijn nagellakjes. Ik heb het lakje 01 My Sparkling Acrobat en deze bevatt 4 ml (net zoals alle anere duo lakjes van Essence) en kost €2,79. Niet duur, als een lakje normaal €1,29 - €1,79 kost.

Zoals je kunt zien op de foto's heb ik het gouden glitterlakje op twee manieren aangebracht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de linkermanier mooier vind, met alleen aan de bovenkant wat glitters. Het is er en beter af te halen, maar ook vind ik het wat mooier lijken, want de hele glitters over de zwarte nagellak vind ik persoonlijk wat té lijken. Door de glitters blijft de nagellak best lang zitten, wel zo'n 3 -5 dagen. De meeste nagellakjes blijven 2 - 4 dagen bij mij zitten, dus dit vind ik prima.

Tot zover mijn review. Ik vind dit duo lakje van Essence erg fijn, maar je moet deze combinatie van kleuren natuurlijk wel leuk vinden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nog niet heel vaak zo heb gedragen, maar dat komt doordat ik de kleuren zwart en goud meer iets voor Kerst vind. Heb jij al eens een duo lakje van Essence getest en wat vind jij van deze kleuren combinatie? Ook meer iets voor Kerst en Oud/Nieuw of gewoon voor het hele jaar door? Ik ben beniewd!

Lots of Love, Myrthe.