Winactie | 100 volgers

Al een paar keer eerder zei ik dat er een winactie kwam, en vandaag staat ie' dan eindelijk online! Ik hou een winactie omdat ik afgelopen week de 100 (inmiddels zijn het er al 102, hihi) volgers heb gehaald op Bloglovin', waar ik natuurlijk heel erg blij mee ben. De reactie's die ik iedere dag krijg en mijn volgers horen natuurlijk bij mijn blog, en daarom leek een winactie om jullie te belonen me wel wat. Om te beginnen heb ik een kort filmpje gemaakt, kijk maar!


Kijk maar mee wat je kunt winnen en wat je er voor moet doen!


Hierboven zie je alle spulletjes die je kunt winnen, hieronder laat ik nog wat meer foto's zien, zodat je het net wat beter kunt zien.
Etos mascara (zonder nummer/naam) - Catrice lipgloss uit Bohemia collectie in 01 My Home Is My Sand Castle - Miss Sporty concealer in 001 Light

Essence Studio Nails Nagel Stickers (nageleffect 'gradient nails')

Miss Sprty Dr Balm (lipbalm) in 02 - HEMA lipbalm

HEMA spiegel met sterren

 HEMA setje met shower gel, body scrub en bodylotion

Wat MOET je doen:
- Volg me via Bloglovin of GFC. Als je bloglovin' gebruikt, 'like' dan dit artikel.
- Volg me via Youtube (klik).
- Laat een reactie achter met in het daarvoor bestemde vakje een correct e-mailadres, en bovenstaande dingen ( hoe je ons volgt, of je extra kansen hebt gedaan etc.) (deze drie kansen zijn samen 1 entry)

Voor een extra kans:
- Promoot IHBF. Doe dit bijvoorbeeld om een artikeltje te maken over deze winactie op je blog, of 'm in je sidebar te zetten. Ook kun je tweeten, iedere manier om deze winactie te promoten telt! Als je de link maar achter laat in je reactie, zodat ik kan kijken dat je het ook écht hebt gedaan. (1 extra entry)

Deze winactie sluit over een maand, namelijk op zondag 8 april. Rond die tijd word de winnares gemaild. Veel succes iedereen!

Liefs, Myrthe.