Action (MAX) Waterproof Mascara

Alweer een week geleden kreeg ik deze waterproof mascara van de Action (MAX) toen ik mijn verjaardag met vriendinnen vierde. Ik had 'm gevraagd, omdat ik er al enkele positieve én negatieve reviews over had gelezen en ik 'm daarom wel erg graag zélf wilde testen. Daarom vandaag een review!


De mascara zat verpakt in deze - ongelofelijke - goedkope verpakking, vreselijk toch? Maar goed, laten we daar omheen kijken, want voor nog minder dan 1 eurie is het ook wel te begrijpen.

De verpakking van de mascara vind ik ook niet zo bijzonder, het lettertype vind ik ook vreselijk en verder is het gewoon té simpel. Wel vind ik de vorm van de mascara erg fijn in de hand en in gebruik, dat gaat erg gemakkelijk. Desondanks dat de mascara qua vorm toch wel erg lijkt op de Maybelline  mascara's.

De mascara heeft een rubben borsteltje, dit vind ik altijd erg fijn werken dus hier ben ik natuurlijk extra blij mee! Verder ook nog een handig weetje: deze mascara is niet getest op dieren en is daarom helemaal proefdiervrij. Da's toch altijd fijn om te weten!

Nope, over deze mascara ben ik niet zo heel te spreken. Bij de swatches zie je het al - er komt jammer genoeg niet zoveel 'pigment' af van de mascara, balen! Hij doet zijn werk als waterproof ook niet super, ik ben deze week een paar keer natgeregend met deze mascara, en toen ik thuis kwam zag je bijna niets meer van de mascara! Het zorgt er dan wel voor dat het niet uitloopt (thank god!), maar toch jammer dat je er dan niets meer van ziet. En gelukkig vind ik dat voor deze keer niet zo erg voor die 98 cent, maar het is toch altijd jammer als je er meer van verwacht. ;)

De MAX Waterproof (ook in niet-waterproof versie) Mascara is verkrijgbaar bij de Action voor 98 cent.

Zijn jullie al bekend met de mascara's van de Action en zoja, wat vinden jullie daarvan? Zoniet, wat is jouw favoriete mascara?