Lifestyle | Maak kennis met mijn... iPod!

Al heel vaak schreef ik dat ik een iPod wilde (eigenlijk een iPhone maar dat vond ik uiteindelijk toch veel te duur), o.a. hier en hier. Een paar vriendinnen van me hadden er ook een en vanaf toen kwam ik er achter hoe handig zo'n ding wel niet is. En al snel daarna stond ie' op mijn wishlist! Gelukkig was het niet zo lang wachten voordat ik voldoende geld had om 'm te kopen, ik was namelijk al snel daarna jarig! Dat is inmiddels alweer 5 (!) weken geleden, dus het wordt tijd voor een artikel.


 Dit is 'm dus, mijn iPod. Ik wilde 'm gewoon erg graag, vooral voor mijn blog en andere blogs, zodat ik die ieder moment kan bekijken en verder zijn de leuke spelletjes die er op staan natuurlijk ook niet erg. Verder vind ik Instagram ook heel erg leuk om daar foto's op te posten en alleen al het bewerken van de foto's vind ik supertof. En daarnaast vind ik het ook heel handig dat je bijvoorbeeld series etc. gewoon kan terugkijken!

En daar staan ze dan, de apps. In het begin moest ik er wel even aan wennen en ontdekken hoe alles zat, maar het is allemaal niet zo heel moeilijk dus ik had het dan ook wel snel daarna door. Ook konden mijn vriendinnen natuurlijk een handje helpen! Ik kan jullie nu allemaal wel vertellen welke apps ik het leukste vind, maar hier komt binnenkort ook nog een apart artikel over, dus die krijgen jullie nog tegoed van mij.

Laatst in het artikel over Phone Cases vertelde ik al dat ik nog bezig was met een leuk hoesje voor mijn iPod zoeken, maar ik kon steeds geen leuke vinden. Ik dacht namelijk dat ik de derde generatie had, maar dat bleek dus de vierde te zijn! En voor de derde generatie kon ik náuwelijks hoesjes vinden, terwijl er voor de vierde juist superveel waren. In ieder geval, deze zag ik hangen bij de Dixons voor €20 en de kleuren vond ik zo tof dat ik 'm heb meegenomen. Zo'n hoesje werkt zoveel fijner, je krijgt er geen krassen meer op en ook is ie niet gelijk kapot als je 'm per ongeluk laat vallen.

Nog wat andere foto's van apps:

Bloglovin - Zie je je zelf er tussen staan? Haha, je denkt nu misschien: huh? Volg je jezelf? Ja, dat klopt, maar dat komt omdat ik zo kan zien of mijn post online is gekomen of niet (op Bloglovin), dat vind ik altijd wel fijn om te weten..

Twitter - Volg je me ook? Ik heet @MyrtheHoekstra :)

Instagram - Ook heb ik sinds een paar weken Instagram, dat is zo leuk! Daar heet ik @xmyrthehoekstra

Zo, en dit is dus mijn iPod! Ik hoop dat ik mensen die een iPod of iPhone willen nu niet jaloers heb gemaakt, haha! Ik ben er echt superblij mee en ik denk dat ik er wel veel jaren mee doe, dus dat geld.. tja, dat was het echt wel waard. Ik kocht 'm trouwens bij bol.com voor €188,99 mét oplader, oordopjes en adapter, dat was een aanbieding (klik). 

Wat voor mobiel heb jij?