Dr van der Hoog | Refreshing Raspberry masker

In de goodiebag die we kregen bij de meeting zat ook een heerlijk masker van Dr. van der Hoog. In die van mij zat Refreshing Raspberry, een verfrissend frambozen masker, dus. Wil je weten wat ik van dit masker vind? Lees dan snel verder...


Ik blijf de 'vernieuwde' verpakkingen (die inmiddels niet meer héel nieuw zijn, maar goed) van Dr. van der Hoog leuk vinden, het ziet er netjes uit en ook zit alles goed verpakt. Omdat dit een 'frambozen' masker is, zie je op de voorkant frambozen, cute!

Als je het 'doosje' uitpakt, komt het 'echte' maskertje tevoorschijn. Ook hier staat dezelfde 'frambozen print' op. Dr. van der Hoog zegt over het Refreshing Raspberry:
'Frambozen zijn niet alleen heel lekker, maar ook heel lekker voor je huid! Dit fruitige frambozenmasker reinigt je huid op milde wijze en verwijdert onzuiverheden en afvalstoffen. Het bevat een extract van frambozen: een rijke bron van waardevolle vitaminen, mineralen en antioxidanten. Na gebruik van dit crèmemasker weer heerlijk fris en fruitig aan. 
Nou, dat klinkt goed, toch?

Masker net aangebracht

Het masker moet je ongeveer 10 - 15 minuten op je gezicht laten zitten. Ik denk dat ik het zo'n 15 - 20 minuten heb laten drogen, zodat het masker écht goed was opgedroogd. Het masker voelt erg fijn op mijn gezicht aan - lekker fris! Dit blijft ook de hele tijd zo, heerlijk!

Na 20 minuten
Zoals je kunt zien is het masker na 20 minuten op een aantal plekken wat ingetrokken, leuk om te zien! Het er af halen ging vrij gemakkelijk, ik had het masker met een washandje er zo af. Bij sommige maskers heb ik het idee dat ze eerst vrij droog aanvoelen op mijn gezicht, maar met deze was dat niet zo, fijn! Mijn houd voelt gelijk heel zacht aan, dus eigenlijk had een dagcrème niet eens gehoeven (wat ik wel heb gedaan)...

Ik heb niet echt het idee dat het masker mijn oneffenheden wat vermindert, maar dat maakt me niets uit. Ik vind het al fijn genoeg dat het masker mijn gezicht maakt en dat het masker zo lekker fris is - en daarnaast ruikt ie' natuurlijk ook nog eens hartstikke lekker naar frambozen! Dit masker geeft een oppepper als je het erg druk hebt of in de stress zit. 

Dit masker is dus zeker een fijn product! Ik zal 'm zeker nog een keer kopen, maar eerst moeten er nog andere maskertjes op... 

Dr van der Hoog 'Refreshing Raspberry' kost €2,10 en is te koop bij DA, Kruidvat en Trekpleister (NL).

Hebben jullie nog fijne aanraders qua maskertjes (of andere producten) van Dr van der Hoog? En hebben jullie dit masker al eens gehad?