Catrice LE Revoltaire Blush

Toen ik de nieuwe LE van Catrice, Revoltaire, zag, wist ik gelijk al dat ik de blush wilde hebben. De blush bevat namelijk het 'ombre' effect, deze trend zag je de afgelopen tijd wel vaker, maar nu komt ook Catrice met deze trend. En, omdat ik die trend helemaal geweldig vind, nam ik deze blush voor €3,99 mee. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder...


De blush komt in een plastic doosje, die je ook ziet bij andere Catrice blushes, alleen is deze wat groter, zoals je ook altijd ziet bij LE's. De blush heb ik in de kleur C01 Colour Bomb, wat ook de enige blush kleur is uit de collectie. Verder bevat de blush 8 gram, is 12 maanden houdbaar en kost €3,99.

Zoals ik al zei heeft de blush het 'ombre' effect, oftewel; de blush loopt in elkaar over. Zo zie je bovenin een peachy kleur die uiteen loopt tot een mooi koraal kleurtje. Erg slim van Catrice, want die volgen de trends helemaal!

Deze foto maakte ik met flits en daarom kun je hier de glitters die in de blush zitten extra goed zien. How pretty?! Je kunt maar één kleur gebruiken, maar ik vind het persoonlijk fijner om gewoon je hele blush kwast in de blush te deppen, dus ik gebruik gewoon alle kleurtjes. Op naar de swatches, dan kunnen we zien of die ook zo pretty zijn als dat de blush eruit ziet...

...Ja, dat zijn ze! Zoals je kunt zien is het geen super super kwaliteit, maar het is ook niet heel slecht. Ik vind het prima, want met deze blush kun je wel heel goed opbouwen. Links zie je het bovenste (peachy) kleurtje, het tweede kleurtje is het kleurtje middenin, het derde kleurtje is het onderste (koraal) kleurtje en ook ging ik nog even met mijn vinger door de hele blush heen, het resultaat daarvaan zie je bij de vierde swatch.

Zoals je kunt zien heb ik de blush hier redelijk zachtjes aangebracht, voor een naturel effect. Dit vind ik toch het mooiste lijken. Ik wil ook nog een keer de blush als 'ombre' aanbrengen, dus ook in 'laagjes', want daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. De kleur die je in de blush ziet, komt ook mooi overeen op je gezicht, dat is ook altijd mooi.

De Catrice Revoltaire is op dit moment nog verkrijgbaar in de Kruidvat voor €3,99. Maar, wees er wel snel bij want voor het zelfde geld is ie uitverkocht of al uit de winkels! Want, deze blush is bij vele mensen graag gewild.. 


Hebben jullie 'm al in jullie bezit? En, wat is jullie favoriete blush?