Verslag - Meeting (met veel foto's)!

Zoals jullie misschien al wel wisten had ik eergisteren een bloggersmeeting samen met Jessy (Little Fashiolista), Kiek (Kieks Blog), Bonita (Fashitail), Romy (Muchable), Charlotte (xxxcharr) en Ilona & Jill (Fashion For You And Me). We hebben lekker geshopt, gevlogd, gekletst én natuurlijk veel foto's gemaakt! De vlog en mijn aankoopjes laten nog even op zich wachten, maar wel heb ik alvast hele leuke foto's die gister zijn geschoten met de mooie spiegelreflexcamera's van Jessy en Romy. Kijk maar mee!


De bloggers kwamen uit heel het land, en ik uit Groningen. Dat betekende, dat ik 3,5 uur in de trein moest zitten om in Den Bosch te zijn. Maar, gelukkig konden Romy en ik vanaf station Groningen samen reizen en duurde het naar mijn gevoel véél minder. Eerlijk gezegd, de tijd ging zo voorbij! Op de terugreis kwamen we er ook nog achter dat Kiek ook de eerste twee treinen met ons mee kon reizen. Dus, dat was heel gezellig!

Toen we aankwamen in Den Bosch hadden we het punt waar we hadden afgeproken, al snel gevonden. Hierboven zie je alleen een kleine foto van het station van Den Bosch (die wel goed opvalt zodat je 'm al snel kunt vinden als je de weg kwijt bent, haha), maar als je hier om je heen keek zag je al heel veel van de stad Den Bosch zelf, het was er erg druk, maar het zag er zo mooi uit!

 Check bijvoorbeeld deze foto hierboven!


Van links naar rechts: Jessy, Charlotte, Bonita, Romy, Kiek, ik, Jill en Ilona met onze goodiebags


Nadat iedereen er was (dat gebeurde al vrij snel), kregen wij onze goodiebags die Charlotte en Jessy hadden samengesteld. Wat er precies inzat, horen jullie later in een ander artikel, maar het was wel superlief van Charlotte en Jessy!

En al snel daarna begonnen we met winkelen. We stapten als eerst de Lush in, omdat dat voor velen (ook voor mij!) een winkel is waar we niet zo vaak kwamen (doordat ie niet in de buurt zit) waar hele lieve dames werken, die alles wilden weten van het bloggen, heel leuk! Wel was het aardig druk in de Lush, dus besloten we om hier later nog weer terug te keren...

Foto door een heel aardige mevrouw die wel een foto van ons wilde maken

Na een aantal winkels bezocht te hebben, gingen we al snel even naar de Hema om er wat te gaan eten. Zo'n kleine oppepper is natuurlijk nooit verkeerd! Vervolgens gingen we al snel verder, omdat we natuurlijk geen tijd hadden om te verliezen...

... om foto's te maken! Dit deden we bij het stadhuis (waar we pas later achter kwamen, haha). We begonnen met foto's te maken van Charlotte en Jessy, waarop een man die voorbijliep zei 'gaan ze trouwen? '. Haha, dat was echt geweldig! Hieronder laat ik een paar foto's zien van de foto's die we toen hebben gemaakt..

En dit is nog maar een kleine reeks uit mijn favoriete foto's... Hieronder volgen er nog een paar.

 Haha, zijn we niet stoer?!

 Charlotte en Jessy heeeeel blij met hun Naked 2 Palette!

We hebben nog veeel meer leuke foto's gemaakt, maar dat zijn er echt meer dan 300 dus dat wordt veel te lang om te laten zien... Ik ben van plan om er een collage van te maken, zodat ik me altijd aan deze leuke dag kan blijven herinneren... 

Na een hele leuke en lange dag moesten we natuurlijk ook weer terug naar huis, jammer genoeg! Romy en ik kwamen op het station Kiek met haar moeder tegen, dus toen konden we mooi een paar keer samen reizen.

En ook de terugreis ging heel snel weer voorbij. In de trein ontmoetten we ook nog een meisje die onze bloglink wel wilde hebben (na heel lang te hebben verteld over blogs en de meeting etc.), heel leuk! Ook dachtten Romy en dat meisje dat Valerio Zeno door de trein liep, dus gingen ze helemaal achter 'm aan, haha. Het bleek 'm uiteindelijk niet te zien, maar het was wel echt een dubbelganger - met dezelfde stem en ook het uiterlijk leek er heel erg op -, dat was echt heel grappig!

Van links naar rechts: Merel (mijn tweelingzusje die ook met mijn moeder meeging om te gaan winkelen in Den Bosch), Romy, Kiek en ik

En op de terugreis maakten we ook nog deze foto in de trein. De meet was op 4 mei (herdenkingsdag), dus we vonden het wel erg fijn dat de treinen stopten om 20:00 en we daarna 2 minuten konden herdenken. Wel een raar moment, maar toch fijn dat het zo kan! 

Ik heb echt een heel geslaagde dag gehad en ook heb ik lekker geshopt en gekletst met de andere bloggers. Ik vond het superleuk om zo'n meet bij te wonen, zo kom je elkaar toch wat beter te kennen. Ik vond het in het begin wel heel raar, dat je zulke bloggers in real life ziet, maar het was echt supertof! 

Heb jij wel eens een meet bijgewoond en/of heb jij de laatste dagen nog wat leuks geshopt? Ik ben benieuwd!