De leukste pastel items

Al een paar keer eerder schreef ik over de pastel trend, omdat ik het persoonlijk een heel toffe trend vind. Overal waar je kijkt zie je de schattige kleurtjes wel opduiken en pastel- en poedertinten kunnen altijd en overal natuurlijk. Naast de kledingrekken die je vol ziet hangen met pastelkleurtjes, vind je ook nog veel sieraden en make-up die een leuk licht pastel kleurtje hebben gekregen. Over dat laatste ga ik een andere keer wat schrijven, maar eerst: kleding en sieraden. Kijk maar mee op de volgende pagina...



1) Harvey Nichols 2) Jades 24 3) Dorothy Perkins 4) Wallis 5) Topshop 6) Essie 7) ModCloth 8) Illamasqua 9) Oasis 10) Mytheresa 11) Bank 12) Mango 13) Monsoon 14) Republic 15) Dorothy Perkins 16) My Wardrobe 17) New Look 18) Oxygen Boutique

Als je de prijs wilt weten van een bepaald item, dan mag je dat altijd achterlaten in de comments en dan zoek ik het voor je op. Ik vind deze pastelitems allemaal erg tof en ik ben benieuwd of jullie dat ook vinden. Er zitten vast wel een paar bij die vinden dat pastel hun totaal niet staat, maar er is vast wel één item die je wel past. Ik bedoel, pastel hoeft natuurlijk niet altijd heel licht te zijn! 

In ieder geval, mijn favorieten zijn nummer 1, 5, 9, 13 en 14! Vooral de jurkjes vind ik persoonlijk helemaal geweldig, vooral nummertje 14 vind ik zo vet! En daarnaast moeten de nagellakjes natuurlijk ook niet ontbreken, want die zijn toch om weg bij te zwijmelen? 

Wat vinden jullie van de pasteltrend en welk(e) item(s) vind jij het leukst?