Essence 'Fruity' lakjes

Alweer een tijdje geleden zag ik tot verbazing dat de 'Fruity' LE collectie van Essence al in de schappen bij Kruidvat lag. Snel pakte ik deze twee lakjes mee, omdat ik daar het meest benieuwd naar was. Het lijkt namelijk net alsof er fruitstukjes in de lakjes zitten, leuk bedacht door Essence! Ik nam de roze- en het groene lakje mee. Er zit ook nog een paars lakje in de collectie met zulke glitters, maar die kon ik niet vinden. Ben je benieuwd wat ik van deze lakjes vind? Lees dan snel verder...

Zoals ik al zei vind ik het een heel leuk detail dat er 'glitters' inzitten, wat dan natuurlijk op zaadjes lijken zoals je ziet bij (echt) fruit. Ik vind het wel heel raar dat op de lakjes geen nummer of naam hebben. Terwijl ze die wél hebben. Links zie je 03 Very Cherry en rechts 04 One Kiwi a Day.

One Kiwi a Day is een lichtgroen lakje met subtiele donkergroene glitters erin.

Laat ik maar gelijk zeggen dat ik heel erg baal van mijn ringvinger, want die ziet er nogal raar uit bij de swatches. Door het lichtgroene kleurtje en de glitters zit ook nog een kleine shimmer, mooi! One Kiwi a Day dekt prima in 2 dunne laagjes.
Very Cherry is juist een lief lichtroze lakje met wat paars-achtige glitters erin. Beide lakjes zijn helemaal geschikt voor in de lente/zomer, de kleurtjes zijn zo vrolijk!

Very Cherry bevat net zoals One Kiwi a Day ook spikkels, alleen dan paarse. Het lakje dekt niet zo goed als One Kiwi a Day jammer genoeg, je ziet na 2/3 laagjes dat ie nog niet helemaal goed dekt, dat is wel een minpuntje...

Ik vind de Fruity lakjes van Essence heel fijn, de spikkels erin vind ik een heel leuk effect geven, echt tof bedacht door Essence! Wel vind ik het jammer dat Very Cherry niet heel goed dekt, maar gelukkig doet One Kiwi a Day dat wel.

De lakjes kostten beide €1,99 per stuk en zijn al sinds half april verkrijgbaar bij Kruidvat.

Wat vind jij van deze 'fruitige' lakjes van Essence?