ELF producten

In de goodiebag van de bloggersmeet zaten ook twee producten van ELF - een oogschaduw duo en lipgloss - waar ik wel erg benieuwd naar was. Daarom vandaag een review, want mijn mening over deze twee producten van ELF wil ik natuurlijk ook met jullie delen!

Zoals de meeste van jullie vást wel weten kosten de meeste producten van ELF máar €1 per stuk kosten, echt goedkoop dus! Maar, of de kwaliteit van die producten ook zo goed zijn? Sommige wel, sommige niet. Ik heb zelf al een paar andere ELF producten in huis waarvan ik een paar heel fijn vind, maar ook zitten er natuurlijk wel een paar producten bij die echt rommel zijn. Maargoed, nu weer terug naar deze twee producten. Lees snel verder om te kijken wat ik ervan vind...


De producten zaten in de goodiebag van de bloggersmeet, heel leuk! Links zie je een ELF oogschaduw duo in neutrale kleuren en rechts een roze lipgloss.

De deksel van het oogschaduw doosje kun je er afdraaien, zoals dat wel vaker is bij ELF producten. Dit gaat erg gemakkelijk, gelukkig maar. De oogschaduw duo heeft de kleur 'Berry Mix' en bestaat uit twee neutrale kleuren; een lichte highlighter (met kleine shimmers!) en een donkerbruine kleur met kleine shimmers erin. Van beide kleuren ben ik helemaal fan, dat komt omdat ik gewoon erg van neutrale kleuren qua oogschaduw houd, ik ben niet zo van de opvallende kleurtjes.

 De pigmentatie van beide kleurtjes vind ik mwâh, de highlighter vind ik nog best goed, maar over de donkerbruine kleur ben ik niet echt te spreken. Bij deze swatches ben ik er denk ik wel iets van 10 keer over heengegaan om dit effect te krijgen, dus dat is wel echt heel jammer.

Kijk: hier zie je het beter. De highlighter geeft met een paar keer eroverheen wrijven wel een mooi effect, maar de donkerbruine kleur totally not. Bij deze swatch ben ik er echt zó vaak overheen gegaan, maar mooier dan dit krijg ik het echt niet! Das wel echt een minpuntje, maar aan de andere kant: wat wil je ook voor €1?

Dan de lipgloss. Ik ben in ieder geval erg te spreken over het kleurtje, want roze doet het natuurlijk altijd goed! De naam voldoet er ook helemaal aan, die is namelijk Pink Pop.

De lipgloss zit in een gemakkelijke tube, waarmee ik de gloss gemakkelijk op mijn lippen kan aanbrengen. Voor de rest vind ik het een erg simpele verpakking, ook door de lettertypes etc. maar dat heb je toch altijd bij ELF en eerlijk gezegd kijk ik daar al overheen.

Tijd voor swatches! Zoals ik al zei vind ik het kleurtje erg mooi en bij de swatches komen de shimmers ook nog eens veel beter overeen. Je ziet mooie gouden shimmers, prachtig vind ik ze! En dan heb je natuurlijk nog het pérfecte roze kleurtje..

In normaal daglicht 

Met flits

Full face

Zoals je kunt zien bevat de lipgloss ook op mijn lippen lekker veel shimmer, en gelukkig voel je dat niet zo erg goed. Ik vind de lipgloss erg fijn en ga 'm de komende tijd vast nog veel dragen! Het is wel zo dat ik niet heel erg van lipgloss hou (en er ook niet eens zoveel in mijn stash zitten), maar ik ben van plan om het vaker te gaan dragen..

Ben jij bekend met deze producten van ELF? En/of heb jij nog fijne aanraders van ELF?