Lush | Honey I Washed The Kids

Lush kennen jullie waarschijnlijk allemaal wel. Het merk die de heerlijkste zeepjes, douchegels, parfums, bathbombs, lipbutters en meer. Ik was er al één keer geweest toen ik vorige week Lush instapte, maar had toen niets gekocht, doordat het er toen heel druk was. Vorige week in Den Bosch was dit niet zo -naja, wel toen wij, de 8 bloggers er binnenstapten, maar goed-, dus namen we allemaal uitgebreid een kijkje. Mijn oog viel gelijk al op dit zeepje, Honey I Washed The Kids. Het is natuurlijk één van de populairste zeepjes van Lush, dus ook ik kon het niet laten om er even aan te ruiken. Dat was al genoeg, ik wilde 'm! Lees snel verder om te lezen wat ik ervan vind..


Dit is mijn eerste zeepje van Lush, dus ik was er natuurlijk extra benieuwd naar. Voor €5,45 nam ik dit blok van 100 gram mee naar huis. Wat Lush zegt over Honey I Washed The Kids:
'Dit is de best verkopende zeep die we hebben en geen wonder! Als je hier eenmaal aan geroken hebt wil je er het liefst je tanden in zetten, want hij ruikt heerlijk naar romige toffee caramel. In plaats van een hap nemen van deze zeep kun je beter een lekker groot stuk vast pakken en hem over je vochtige huid masseren. Je huid wordt lekker schoon en ruikt fantastisch! We hebben er ook aloe vera extra aan toegevoegd, dat verzachtend werkt bij huidirritaties en verkoelt als je je hebt verbrand.' 
En daar is ie dan! Een groot pluspunt is dat Lush haar ingrediënten koopt van leveranciers die niet op dieren testen, dat is fijn. Honey I Washed The Kids ruikt heeerlijk (al zeg ik het zelf) met als basisgeuren honing en vanille, yum!

De zeep schuimt niet súúper goed, maar ook niet heel slecht, gewoon prima. Ik vind het heerlijk wanneer ik de zeep aanbreng op mijn huid, de geur is zo lekker! Wel vind ik het jammer dat als je de zeep aanbrengt, je huid in eerste instantie wat droog aanvoelt. Later is dat wel verdwenen (en al helemaal als je na het douchen een verzorgende bodylotion of body butter aanbrengt) maar dat is toch wel een beetje jammer.

Voor de rest vind ik Honey I Washed The Kids een heerlijk zeepje en wil ik de volgende keer ook wel heel graag It's Raining Men (de douchegel van Honey I Washed The Kids) bemachtigen. Maar goed, eigenlijk wil ik alles, haha!

Prijzen:
100 gram - €5,45
200 gram - €10,90
500 gram - €27,25

Hebben jullie al wat van Lush? En/of welk product zou jij nog wel willen hebben van Lush?

1 opmerking:

  1. Ik heb nog geen producten van Lush geprobeerd, maar ben wel steeds nieuwsgieriger.

    BeantwoordenVerwijderen