Daily Routine Make-Up | Video

Een Daily Routine filmpje, omdat het meerdere keren werdt gevraagd, ga ik 'm vandaag doen! Ik heb het gefilmd, want dit leek me handiger om aan jullie te laten zien. Ik vind 'm niet heel erg speciaal, mijn dagelijkse look, maar ik hoop toch dat jullie het leuk vinden om te zien. Kijk maar mee!

Nog even op een rijtje welke producten ik op dit moment dagelijks gebruik:
  • Dagcrème Essence My Skin
  • Primer Catrice (Prime and Fine)
  • Catrice Matt up to 18H foundation
  • Catrice Allround Concealer palette
  • Catrice Skinfinisch Compact Powder
  • Catrice Ombre Blush
  • Essence Big Lashes! Mascara
  • Essence wenkbrauwgel
  • Max (Action) lipstick
En that's it! Zoals je ziet eigenlijk alleen maar budget producten, maar als je me al een tijdje volgt weet je dat ik daar het meeste van hou, haha! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien en ik zie jullie snel weer!
Love, Myrthe.