Personal | School, bloggen en vakantie

Hallo allemaal! Vandaag eens tijd voor een persoonlijk artikeltje, want daar houden jullie vast wel van, toch? De laatste tijd heb ik het erg druk en daarom zijn de artikels (naar mijn mening) ook wat minder leuk dan normaal, maar gelukkig komt de vakantie er al snel aan! Naja, lees snel verder..

Die achtergrond, haha!

Op dit moment zit ik met een rijstwafel in mijn hand te bedenken wat ik nu zoal moet typen. Tja.. Genoeg! Maar waar moet ik mee beginnen? Naja, laten we maar beginnen met de nieuwe lay-out. Ik was de vorige alweer een beetje zat, dus ik begon met het maken van een nieuwe, zomerse lay-out. Ik vind 'm best goed gelukt, misschien wel wat te veel roze, ik zie wel. Dan kan misschien ook wel komen doordat de vorige lay-out meer 'wit' was, dat ik er dan een beetje aan moet wennen. In ieder geval, wat vinden jullie ervan?
Dan komt school. School neemt natuurlijk heeel erg veel tijd in voor mij, maar het is natuurlijk ook erg belangrijk. Al helemaal omdat ik er van overtuigd ben dat ik mijn Havo diploma moet/wil halen! Vanaf vorige week zaterdag had ik de hele tijd bonkende hoofdpijn, en toen daar dinsdag ook nog eens koorts bij kwam, heb ik ook een aantal toetsen gemist, die ik ook weer moet inhalen en dan komt er natuurlijk nog meer stress bij kijken.. Maar tot nu toe heb ik gelukkig een goed gevoel over de toets die ik tot nu toe heb ingehaald (geschiedenis, en ook nog eens een hele lange! En ik vond 'm gewoon mákkelijk, haha).
Daarnaast moeten we de laatste tijd ook veel werkstukken etc. inleveren voor school, eerlijk gezegd vind ik dit wel erg tof om te doen (het is weer eens wat anders) maar toch gaat daar wel veel tijd in zitten. Zo zijn we op dit moment o.a. bezig met een opdracht voor Engels, we zijn namelijk met een 'weer' hoofdstuk bezig en daarom moeten we in tweetallen een 'weer filmpje' maken (in het Engels!). Ik doe dit samen met een vriendin en we zijn net gister klaar met filmen. Ook zijn we al wat bezig geweest met het in elkaar zetten, en het is tot nu toe echt heel erg leuk! Ook maken we een speciaal 'bloopers' filmpje, die al bijna 2 keer zo lang is als het filmpje zelf. Als het filmpje af is en de bloopers, want die zijn natuurlijk het belangrijkst, dan laat ik die zeker even aan jullie zien ;)).
Gelukkig is het bijna vakantie, jeey! In de week van 27 juni heb ik de proefwerkweek, argh! En daarna ben ik eigenlijk al VRIJ! Ik moet daarna nog wel mijn rapport ophalen en nog boeken inleveren, maar that's it voor dit jaar. Klinkt zo raar, na de zomervakantie alweer naar 3Havo!
En dat is het wel weer voor deze keer! Hopelijk vonden jullie het leuk, zo'n persoonlijk stukje. Laat maar achter in de comments! Hopelijk hebben jullie alles gelezen, en de vraag is: hoe combineren jullie school/werk met bloggen? Ik ben benieuwd!
Love, Myrthe.