DIY's I want do do


De laatste tijd zie ik op beauty- en fashion blogs / Youtube kanalen heel veel leuke DIY's voorbij komen. Omdat ik het momenteel erg druk heb met school (volgende week begint dat ook mijn proefwerkweek!) heb ik niet veel tijd om deze DIY's te maken, maar wel ben ik van plan om dat te gaan doen als ik dan éíndelijk vakantie heb. Daarom leek het me leuk om een klein 'overzichtje' te maken van de DIY's die ik zelf ook wel zou willen uitproberen. Kijk maar snel verder op de volgende pagina om verder te lezen...



DIY 1 / OMBRE SHORTS - Ombre, how i love that! Ik heb al meerdere keren iets geschreven over ombre, maar ik heb nog steeds een kledingkast met 0,0% ombre, dus daar moet echt verandering in komen. De laatste tijd zijn de filmpjes op YouTube hoe je zelf je eigen shorts (of ander kledingstuk) kunt laten overlopen (ombre dus) heel populair en ook ik kijk ze vaak. Ik heb echt zin om hiermee aan de slag te gaan! Ik ben dan van plan om gewoon een goedkope short te kopen, zodat als het misgaat ik niet heel geld heb uitgegeven. 


DIY 2 / STUDS - De laatste tijd zijn studs ook weer helemaal in, vooral op je shorts! Vooral op de plekken hierboven, hoe leuk! De studs maken de short net een stukje stoerder, en dat vind ik heel erg tof staan. Studs zijn de laatste tijd ook helemaal in op andere kledingstukken, dus sla je slag! Het is heel gemakkelijk zelf te maken, studs zijn meestal niet zo duur dus ik ben heel erg benieuwd hoe deze DIY bij mij gaat verlopen...


DIY 3 / OMBRE HAIR - Het is misschien niet helemaal een DIY (tenzij je het zelf doet) maar ook ombre haar wil ik heeel erg graag. Vooral zo'n zomers kleurtje als meganheartsmakeup in het filmpje hierboven. Haar zusje gaat voor wat meer kleuren (wat ik ook wel heel mooi vind) maar dan ga ik toch eerst liever voor de 'rustige' kant, roze dus. Als ik het wil, ga ik liever naar de kapper dan dat ik het zelf doe (en daarom is het ook eigenlijk geen DIY) maar toch wilde ik het er even bij zetten omdat ik dit zo tof vind! 


DIY 4 / PATTERN ON THE POCKET - De foto hierboven is niet precies wat ik zocht, maar een van de enige met zo'n printje op de broekzak. De laatste tijd zie ik veel van deze shorts (ook wel met lange broeken) waarbij er op één van de broekzakken achterop een printje zit, zoals de Amerikaanse vlag- of een bloemetjesprint. How cute! Wel veel shorts bij dit DIY artikel zeg, poeh!


DIY 5 / STUDDED COLLAR - Al een tijdje ben ik helemaal verliefd op zulke (sheer) blouses met op de kraag studs. Jessy en ik zochten ons laatst al helemaal rot naar een redelijke goedkope variant, maar die konden we jammer genoeg niet echt vinden, balen! Daarom leek het me wel tof om het zelf te maken, nu alleen nog de studs, en (misschien) een goedkope blouse...


DIY 6 / FRIENDSHIP BRACELETS - Dit lijkt me zo leuk om te maken, vriendschaps armbandjes! Ik heb er al een paar liggen die ik zelf heb gekocht- of gekregen, maar het lijkt me ook wel heel tof om zelf te maken. Er zijn hier genoeg filmpjes van te vinden, dus ik ben zeker van plan om hiermee aan de slag te gaan in de vakantie. Ik kan niet wachten!


DIY 7 / OF EYESHADOW TO NAILPOLISH - De laatste DIY alweer, ook de enigste beauty DIY! Want, wist je al dat je van oogschaduw heel gemakkelijk nagellak kunt maken? Stel je voor: je hebt een heel mooie oogschaduw, en wilt die oogschaduwkleur ook wel als nagellakje hebben, wat dan?! Heel simpel, voeg bij de oogschaduw een doorzichtige nagellak of topcoat bij, en je oogschaduw is in nagellakvorm! Heel gemakkelijk om te maken, dus deze DIY moet mij zeker lukken...

En dat waren de DIY's dus alweer. Er zijn nog veel meer dingen die ik graag wil maken, maar daar kom ik nu even niet op (haha). Er zitten wel lekker veel shorts bij deze keer, dus sorry als je daar een beetje gek van werdt, hihi ;-). 

Welke DIY vind jij het leukst hiervan en/of welke heb jij al eens gedaan? En welke DIY wil jij nog heel graag maken?