Mijn nagellakstash! Juni 2012

Vergeet de video niet in HD te kijken!

De laatste tijd zijn er wel veel filmpjes op IHBF, hopelijk vinden jullie dat leuk (haha) ;-). Ik wilde al heel lang een nagellakstash filmpje opnemen, en hier is ie' dan eindelijk! Ik heb op dit moment 80 nagellakjes en ik denk dat daar de komende jaren nog veel meer bij komen. Nagellak is wel een van de make-up producten waar ik het meest van heb, het is ook echt iets waar je nooit genoeg van krijgt (dat is bij bijna elk make-up product wel zo, maargoed) en die zich ook aan iedere trend wel aanpast. En daarom is het ook zo moeilijk om niets te kopen als ik weer eens in de Kruidvat sta en zie dat er weer allemaal nieuwe nagellakjes staan...

Q: Wat vinden jullie van het filmpje & mijn nagellakstash? En hebben jullie dit probleem ook, dat je iedere keer als je in een drogist bent wel een nagellakje meeneemt? Ik ben benieuwd! 

PS: Video requests mogen achtergelaten worden!