Mijn Every Day bakje! | Video

Vandaag weer tijd voor een video! Alweer een tijdje geleden maakte ik deze video waarin ik de inhoud van mijn 'every day' bakje laat zien. Dit zijn dus producten die ik echt íedere dag gebruik en nooit vergeet. Het zijn niet superveel producten, omdat ik er vaak nog een lipstick (of ander lipproduct) of een ander make-up product (bijvoorbeeld highlighter) aan toe voeg. Ik gebruik 's morgens vaak geen oogschaduw of iets dergelijks, omdat ik daar gewoon vrijwel geen tijd voor heb. In ieder geval, veel plezier met kijken en vergeet de video niet in HD te zetten!




Oh en, let niet op mijn nagels! Die zien er niet uit in dit filmpje, ugh... Zoals ik ook al zei in het filmpje heb ik dit filmpje gefilmd met de Canon Superzoom (nog wat, haha), ik ben heel erg benieuwd wat jullie hiervan vinden! Laat maar achter in de comments of jullie deze kwaliteit goed vinden en/of natuurlijk wat er in jullie every day bakje zit. Ik ben benieuwd!

Love, Myrthe.